پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

سلاممممممممممممممممممم

1390/3/12 16:49
428 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

شب همگی بخیر

انشاءالله که روز خوبی رو پشت سر گذاشته باشین

امروز از بس به این سایت و اون سایت سر زدم و مقاله های آموزشی درباره ی وبلاگ نویسی خوندم حسابی گیج یولشدم.آخرش هم اون چیزی رو که دنبالش بودم رو پیدا نکردم؛ یعنی پیدا کردم ولی جواب نگفتم.

امروز تصمیم گرفته بودم صدای آواز پریا خانم رو بزارم تو وبلاگش ، این ور و اون هم مقاله های زیادی نوشته بود که هرچی دستورالعمل نوشته بود موبه مو اجرا می کردم ولی جواب نمی گرفتم ؛ حالا با قالب های نی نی وبلاگ سازگار نبودن یا هر چیز دیگه ، جور نشد.

البته هنوز ناامید نشدم ؛ بالاخره یه راهی پیدا می کنم .

اگه شما هم راهشو بلدید کمکم کنید .ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رخساره
9 خرداد 90 0:18
شاید باور نکنید اما این یک واقعیت است !!!