پریاپریا15 سالگیت مبارک

... پریاگلی ♫♫♫♫

تنها اوست که می ماند

1392/7/14 11:21
1,329 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت دوستای گلم:

از این که تو این مدتی که نبودم لطف کردین و مرتب به وبلاگ پریا خانوم سر زدین و سراغ مون رو گرفتین ، خیلی خیلی از همه تون ممنونم .

تو این مدت اتفاقای زیاد و خیلی درناکی افتاد اتفاقاتی که روحمون رو خراشید و قلبامون رو زخمی کرد ؛ روز هشتم مرداد مصادف با شب شهادت حضرت علی (ع) عمه ی بابامحسن تو یه حادثه ی دلخراش _ هنگامی که می خواستن از خیابون رد بشن _ تصادف می کنن و . . .  و دقیقاً نوزده روز بعد عمه فاطمه آبجی بابامحسن بعد از یه دوره درمان ناموفق و دردهای شدیدی که کوه رو از پا در می آورد ؛ در صبحگاه روز بیست و هفتم مردادماه ما رو ترک کردن ، و ما رو تو غمی بزرگ فرو بردن و هنوز یه هفته بیشتر نگذشته بود که اینبار دست اجل عمه ی باباجونی رو با خودش برد .

این روزا اصلاً حال و احوال خوشی نداریم ، این اتفاقا روحیه ی خودم و پریا رو کلی تغییر داده ، پریا به شدت از این که ازم دور بشه می ترسه ، هر روز تو مهد با گریه ازم جدا می شه ، بسیار پرخاش گر شده ، همه چیز رو می خواد به زور به دست بیاره ، و منو کلی با مشکل روبه رو کرده .

خلاصه روزای سختی رو داریم می گذرونیم...

 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان آرمان
14 مهر 92 11:45
سلام
متاسف شدم
روحشون شاد


ممنون گلم
مرسی
مامان علی خوشتیپ
14 مهر 92 13:11
سلام گلم.پریا گلی خوبه؟
تسلیت میگم...روحشون شاد.امیدوارم بعد از این شادی باشه براتون


منم برای لحظه لحظه ی زندگی تون آرزوی شادی و خوشحالی می کنم
♥ مینا مامان ثمین سادات ♥
20 مهر 92 2:26
سلام عزیزم الهی چقدر ناراحت شدم
خدابیامرزشون امیدوارم غم آخرتون باشه واز این به بعد شادی به دلتون قدم بذاره
نازنینم دنیا همیشه غم وشادی داره واین ما هستیم که باید دربرابرش خودمون آماده کنیم قشنگم میدونم که مسئولیت شما تو این شرایط خیلی بیشتر شده وباید حواستون به همسر وفرزندتون چند برابر بشه چون شما هستید که وجود نازنینتون میتونه آرامش بهشون بده براخاطر اینکه جنستون لطیف وروحتون مادرانه وفرشته گونه بار اومده وخداوند زیبایی هارو تو وجود شما خلق کرده تا شوهرتون تو شرایط سخت درک کنید تا بهش بگید که هستید وآغوش پر محبتتون برا فرشته کوچولوتون باز کنید تا احساس امنیت کنه که مامانم همیشه کنارم هست ونگاهش مثل نگاه خدا همیشه مراقبمه
امیدوارم وآرزو میکنم همینطور که همیشه خداوند نگاه پر مهرش رو به خونوادتون عطا کرده همیشه مراقبتون باشه وخوشبخت وشاد باشید
عزیزم مراقب قلب مهربونت باش چون همه ما مامانها درکت میکنیم وتنهات نمیذاریم وبرات دعاهای خوب میکنیم
امیدوارم به هر چه میخواهی وآرزو داری زودتر برسی الهی آمین
سالم وشاد باشید


مهرنوش
21 مهر 92 12:33
خیلی متاثر شدم. خدا رحمتشون کنه. با وجود بودن بچه ی کوچیک تو خونه خیلی سخت تر میشه. معمولا عصبی میشن. ایشالا دیگه غم نبینید و بعد از این همیشه روزای شاد داشته باشین.
کاشفی
27 مهر 92 17:42
سلام
به روزم
منتظر حضور سبز تان
"چرا اینقدر آرزو؟کی درو خواهد کرد؟"


چشم
بیاتو
14 آبان 92 16:41
salam khoda rahmateshon kone.pas vase ine be ma sar nemizani.sareton shologhe