پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 28 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

در میهمانی ملکوت

1392/5/19 18:24
2,123 بازدید
اشتراک گذاری

باز آمدی به بزم باده نوشان شکیبا که دلارام

عاشقان شوی.

باز آمدی که دل بری و جان بیاوری و نسیم صبح صفا

در گیسوی مهرخان بیفکنی.

چه مهربان یار و چه نیکو انیس و چه زیبا ندیم منی ای اهل غمزه و اغماض،

ای ماه بی مثال!

ندیم بدی بودم و ندیده انگاشتی و باز

به سراغم آمدی!

دوباره مرا به میهمانی ملکوت می خوانی و شرم، زبان اجابتم بسته است و بغض حسرت

از گذشته ی خویش، راه رهایی از نای بی نوایی ام می کاود.

جفا کردم، از تو وفا دیدم.

دیده به رویت بستم و ابواب عفو به رویم گشودی و عاشقانه سفیر رحمت

دلدارمان شدی.
اشک انابه و لهیب دل و التهاب نگاهم ببین و ببخشای و سلام صمیم مرا

دوباره پذیر و نامه ی ضیافت از من دریغ مدار!

تو رسول نگار و عشوه ی عرش و کرشمه ی احسان حبیب من و بشارت

عنایت اویی.

ای ماه دلارای صائمان، رمضان!

به سراچه ی قلب غریبم خوش آمدی!

مهجوری من از راه فائزین قدر، حرمان هماره من است و دلجویی

تو می جویم.

سحرت را دوست می دارم و هلالت بسان

ابروی یار است

 

 

پنج شنبه 20 تیر 1392

پسندها (1)

نظرات (102)

مامان عبدالرحمن واویس
19 تیر 92 21:19
سلام عزیزم تووبلاگمون ختم قران برگزارکردیم فقط 2جزء دیگه باقی مونده هرچه زودترخودتونوتواین ثواب بزرگ شریک کنید منتظرتونم
خاله پارمیدا
20 تیر 92 18:56
گل]پیامبر اسلام فرمود هرکه روزه دار مومنی را افطار دهد ثواب ۱۰۰ حج بر او نوشته میشود همچنان منتظر تماس شما هستیم !نی نی ما تو مسابقه شرکت کرده اگه لطف کنید و بهش رای بدید ممنون میشم کد 269 را به 20008080 ار سال کنید
مامان پریسا
21 تیر 92 10:17
سلام گلم. طاعات و عباداتتون قبول باشه.
مامان آرمان
24 تیر 92 13:46
سلام مجدد.نماز و روزهاتون قبول باشه.امیدوارم بتونیم بهترین استفاده را از این ماه ببریم
قابتون هم خیلی زیباست.


نماز و روزه های شما هم قلول باشه انشاالله که همه از برکات این ماه برخوردا شن
جملات زیبا و پرمعنا(رسول ترک)
27 تیر 92 0:23
سلام بسیار زیبا بود ...ممنونم .... نماز و روزه هاتون مقبول درگاه حق... ........................................... هر روز با یک جمله ی زیبا منتظرتونم ...
مامان تربچه
27 تیر 92 9:23
سلاااااام عزیزم خوبی؟ ماشالا پریا چه بزرررررگ شده ممنون که بهم سر زدی
مامانی مهدیار(زن دایی)
27 تیر 92 16:18
فرشته ها برای آزادی انسانها از دستان شیطان و بخشش معاصی وبردن آنها به ملکوت مسابقه داده و منتظر ندای بنده های خدا هستند. اللهم لبیک. مرا دعا کنید.
سارا زارع
27 تیر 92 18:18
سلام گلم .به آلوچه بابا و مامان هم سر بزن خوشحال ميشم.


به روی چشم
شلاله
27 تیر 92 20:18
راي دادم ماماني

خدا هر دو شون رو حفظشون كنه




قربون لطفت

بازم پیشمون بیا

مرسی عزیزم انشاالله خدا عزیزانتون رو براتون حفظ کنه
داش حمید
27 تیر 92 23:57
سلام اجی عزیزم

و دختر کوچولو و نازتون

رای دادم ایشالا موفق وموید باشین درکنار هم


شما هم انشاالله همیشه موفق باشین
ریحانه
28 تیر 92 3:13
لطف داری عزیزم
صاحبدل
28 تیر 92 18:01
من به دخترخانم خوشگلتون و آقا پسر نازتون...راي ميدم...
انشاءالله سالم و صالح زير سايه پدرومادر بزرگ و بزرگتر بشن...


ستایش
28 تیر 92 18:08
mec ke sar zadi
milad
28 تیر 92 20:19
آخــــــــــــــــــــه
نی نی ها خیلی خوشگلن


ستایش
28 تیر 92 20:44
مرسی مامان پریا
فروغ
28 تیر 92 22:55
اخ الهی فداششم نی نی ناز از طرف من بوس بوسیش کنید هرچی گوشی تو خونمون بود فرستادم خخخخخخخخخ
اپسیلون
29 تیر 92 0:12
سلام عزیز
زیبا بود... التماس دعا
نی نی ها تون رو هم خدا حفظ کنه براتون


باران
29 تیر 92 2:01
سلام ممنون از حضورتون در وبلاگم
امیدوارم بچه هاتون برنده شه



ممنون از لطفطون
غزاله
29 تیر 92 3:36
سلام بسیا بسیار متشکرم به وبم سر زدین.
به پریا جون و مهدیار جونم با موبایل مامانم رای دادیم
خدا ببخشه خیلی نازن.......


فدات شم گلم
bahar jooon
29 تیر 92 4:19
سلام مامان پریاگلی.ماشاالا بچه های نازی دارید . من بهشون رای دادم ایشالا زیرسایه پدرومادر اش بزرگ بشن.


هایین
29 تیر 92 4:29
سلام چشم
mahsa
29 تیر 92 10:41
خدا برات نگه داره عزیزمممم..خیلی نازن


دنیا
29 تیر 92 12:09

امیدوارم نی نی های خوشملت موفق باشن


AMIRTATA
29 تیر 92 12:19
چه نی نی های نازي همين الان پيامك كردم


رضا
29 تیر 92 12:24
hamed
29 تیر 92 13:29
سلام بچه ها چقده نازنننننننننن


حانیه
29 تیر 92 13:58
سلام خانوم.
بچه هاتون همیشه زنده باشن.
بهشون رای دادم.


علی خان
29 تیر 92 14:35
موفق باشید
محمدرضا عباسي چاشتخواراني
29 تیر 92 15:57
سلام مامان پریا ؛ انشاء الله دختر گلت عروس خوشگل بشه و همیشه سلامت و پرنشاط باشند .
mik
29 تیر 92 16:10
چه خوشگله
ستاره ی خندان
29 تیر 92 16:11
سلام.. وبلاگ خوبی دارین که البته عکسهای دختر گلتون باعث این همه جذابیت شده.. امیدوارم موفق باشید
رضا 16
29 تیر 92 16:29
سلام ممنون از حظر شما
به آبجی کوچولو و داداش کوچولوم رای دادم
ماشالله
خدا براتون نگهشون داره


hamid
29 تیر 92 17:26
هميشه يادتان باشد که زندگي پيشکشي است براي شادماني و خوب زيستن، لبخند زيباترين آرايش هر فرد است و مثبت انديشي کليد خوشبختي. زندگي کوتاه تر از آن است که خود را بخاطر مسائل بي ارزش دچار استرس کنيد. از همه لحظه هاي عمرتان لذت ببريد، کمتر قضاوت کنيد و بيشتر بپذيريد و مادامي که به کسي آسيب نمي رسانيد همانگونه که دوست داريد زندگي کنيد و اهميت ندهيد که ديگران درباره شما چگونه فکر مي کنند و چه مي گويند. سلام اگه مایل به تبادل لینک بودید خبرم کنید
fatemeh
29 تیر 92 17:59
سلام ممنون از حظورتون پریا خیلی خشگله
طلایه
29 تیر 92 18:11
سلام مامان پریا گلی جون...کد عکس دختر خوشگلتو اس ام اس کردم


سویل
29 تیر 92 18:16
ســــــــــــــــــــلام عزیزم.وبت عالیه موفق باشی.آهنگش حرف نداره عالیــــــــــــــه.خدا پریا رو برای شما حفظ کنه و شمارو واسه پریا حفظ کنه.براش رای دادم عزیزم .امیدوارم موفق بشی


خانه ای برای زندگی
29 تیر 92 19:03
سلام
اطاعت امر کردم مامان پریا گلی
من هم به دختر ناز شما رای دادم


شرمنده مون کردین
زنبق
29 تیر 92 19:50
سلام خدا براتون نگه ش داره. ما رای دادیم امیدوارم برنده بشه.
فرشته
29 تیر 92 21:30
سلام مرسی که سرزدید
tanin
29 تیر 92 22:16
سلام مامان پریا باشه خانوم


قربون لطفت
شرمنده می فرمایین
هادی
29 تیر 92 23:26
عشق چنان شیفتگی در نهان خود دارد که سخت ترین دلها نیز ، گاهی هوس شنا در آن را می کنند . (حکیم ارد بزرگ)


سلام بر شما بزرگوار عزیز طاعات و عبادات مقبول خداوند متعال . التماس دعا .
از حضورتان سپاسگزاریم انشاءالله که کوچولو پریاخانم عزیز زیر سایه پدر و مادر سلامت و تندرست باشد موفق و سربلند باشید
به امید فردایی روشنتر از امروز برای شما ...بدرود


زندگیتون سرشار از زیبایی
Farzane
30 تیر 92 3:58
واااااااااای چه دخمل نازی دارین
مخصوصا موهاش خیلی نازه


چشماتون قشنگ می بینه
مامان علی خوشتیپ
30 تیر 92 13:07
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم دیدم رایت اینقدر بالا اومده.موفق باشی خانومی
shahin
30 تیر 92 13:07
سلام.طاعات عباداتتون قبول ستار العیوب.من کد عکسو فرستادم به اون شماره.موفق باشید
مسافرکوچولو
30 تیر 92 15:39
من وخدا :

هر روز فراموش می کنیم ,او خطاهای مرا ومن لطف بی پایان اورا ..






دنیای عجیبی شده است . . .

برای دروغ هایمان ،

خدا را قسم میخوریم ،

و به حرف راست که میرسیم ؛

می شود جان ِ تــو…


يه مربي مهربون
30 تیر 92 16:06
آخي باشه


پسته خندون
30 تیر 92 16:08
چشم حتما


lonely boooooooooooy
30 تیر 92 16:29
وبتون خعلی قشنگه عکساتونم ک خععلی خعععلی باحال بودن امیدوارم موفق باشین ابجی ما نوکرتونیم نیما




شما آقایین نیما خان

NiLOoOo
30 تیر 92 16:45
سلاااااام مامان پریا گلی مرسی ک به وبم اومدی به کوچولوی خوشملت رای دادم.....بازم بیا وبم خوشال میشم


reza
30 تیر 92 20:33
خاله
30 تیر 92 21:40
خاله واست یه عالمه رای جمع کرد که دیگه ناراحت نباشی...دلم برات تنگ شده عسیسم...بوووس


مسعود17
30 تیر 92 23:40
سلام به پریا جون رای دادم
najmeh
31 تیر 92 0:01
سلام مامان چریا گلی .. عزیزم ماشالله هزار ماشالله چه دخترنازی دارین خدابراتون نگهش داره .. من حتما بهش رای میدم .. ممنون که به وب من سرزدین ..!
زعفرا بانو
31 تیر 92 0:18
چه وب پر محتوایی بهتون تبریک میگمالتماس دعا اگه دوست داشتین واسه نی نی ما رای جمع کنید کد597
alex
31 تیر 92 0:32
خدایا من چیزی نمیبینم آینده پنهان است ولی آسوده ام ، چون تو را می بینم و تو همه چیز را . . .
المیـ ـرا
31 تیر 92 10:05
سلام مامان پریا من بهش رای دادم با تبادل موافقی؟ خبرم کن
بچه سید
31 تیر 92 13:58
سلام من به پریا گلی رای میدم
سرزمین عشق
31 تیر 92 14:02
سلام مرسی که بهم سر زدید چشم
تنها منجی
31 تیر 92 14:42
سلام عزیزم من به دختر خوشگلتون رای دادم موفق باشی
pouria
31 تیر 92 16:14
رای دادم ایشالا همیشه در زندگیتون شاد باشین
island love
31 تیر 92 17:06
فرستادم دوست من
Saghar
31 تیر 92 18:55
عــــالیه وبـــت مرسی که اومدید
دخمل دیوونه
31 تیر 92 19:13
هیچ كلكی در كارنیست! این بازی بطرز شگفت آوری دقیق خواهد بود! البته به شرطی كه تقلب نكنید! طالع بینی چینی! .. فقط به دستور العمل عمل نماید و تقلب نكنید، در غیر این صورت نتیجه درست از آب در نخواهد آمد و بعد آرزو خواهید كرد كه ای كاش تقلب نمی كردید! این حدوداً 3 دقیقه زمان خواهد برد تا شما را دیوانه كند!! كسی كه این پیام را ارسال كرده گفت كه آرزویش ظرف 10 دقیقه به حقیقت پیوست!!! این بازی نتیجه خنده دار و در عین حال شگفت انگیزی خواهد داشت! پیام را یكجا تا پایا ن نخوانید بلكه مرحله به مرحله پیش بروید و عین دستورالعمل انجام دهید! 1- اول از هر چیز اعداد 1 تا 11 را به صورت ستونی یا ردیفی (زیر هم) بر روی كاغذ بنویسید. 2- سپس در جلوی ردیف (ستون) 1 و 2 هر عددی را كه مایلید بنویسید. 3- حال در جلوی ردیف 3 و ردیف 7 نام شخصی را از جنس مخالف بنویسید. 4- نام اشخاصی را كه می شناسید (چه دوست یا اعضای خانواده یا فامیل) در جلوی ردیفهای 4، 5 و 6 بنویسید. 5- در ردیفهای 8، 9، 10 و 11نام چهار ترانه (آهنگ) را بنویسید (در جلوی هر ردیف نام یك ترانه) 6- اكنون نهایتا میتوانید یك آرزو كنید!! و حالا كلید رمز گشایی این بازی: 1- عددی را كه در ردیف 2 نوشته اید مشخص كننده تعداد اشخاصی است كه شما باید در باره این بازی به آنها بگویید! 2- شخصی كه نامش در ردیف 3 قید شده كسی است كه شما عاشقش هستید!!! 3- شخصی كه نامش در ردیف 7 قید شده كسی است كه شما دوستش دارید ولی با هم نمی سازید (یا به تعبیر دیگر عاقبت خوشی نخواهد داشت!)!!! 4-شخص شماره 4 کسی است كه شما بیش از همه به او اهمیت میدهید! 5-شخص شماره 5 کسی است كه شما را بسیار خوب می شناسد. 6-شخصی كه نامش در ردیف 6 قید شده، ستاره بخت (ستاره خوش شانسی) شماست! 7-آهنگ قید شده در ردیف 8 با شخص شماره 3 تطبیق می كند (مرتبط است)!!! 8- آهنگ شماره 9 آهنگی برای شخص شماره 7 است! 9-گ آهنگ شماره 10 آهنگی است كه بیش از همه افكار شما را بازگو می كند! 10- و بالاخره شماره 11 آهنگی است كه می گوید شما در باره زندگی چه احساسی دارید!!!! واقعا شگفت آور است! نه؟! ولی بنظر می آید كه درست باشه! این پیام را برای 10 نفر در خلال همان ساعتی كه آنرا میخوانید ارسال كنید. اگر این كار را انجام دهید، آرزویتان برآورده خواهد شد.....
جلال الدین
31 تیر 92 19:42
سلام مامان که نمیشم بدونم چه حسی دارین شاعر میگه در وصل هم ز عشق تو ای گل در اتشم مادرم نمیشم که ببینی چه میکشی من الان اس میزنم شما خیالت راحت
باران مهر
31 تیر 92 19:50
سلام مامان پریا گلی من به پریا جون رای دادم چون هم خییییلی دوست داشتنیه هم اسم آبجی بزرگم که خیییلی دوستش دارم پریا هستش! التماس دعا
ALI MR
31 تیر 92 21:47
سلام کد رو فرستادم ممنون که سر زدی
لثارات
31 تیر 92 23:25
سلام من رای دادم و شماره کد رو پیامک کردم التماس دعا
نرگس
1 مرداد 92 0:40
سلام مامان پریای عزیز شبتون خوش ممنونم از حضور گرم و صمیمی شما انشالله که دختر نازنینتون همیشه شاد و سلامت باشه و سایه شما پدر و مادر مهربونم بالای سر این کوچولوی دوست داشتنی مستدام باشه . لحظاتتون آرام و لبریز از یاد خدا
fatemeh
1 مرداد 92 0:47
سلام عزیزم!! ممنون ک ب وبم اومدی!! کد هارو هم ارسال کردم...
عاشق تنها
1 مرداد 92 0:52
سلام وبت عالیه نی نی کچلوهاتم تپلی مپلیه عکساشون


هستی
1 مرداد 92 1:13
سلام............خوبی شما قشنگ بود
امیرحسین
1 مرداد 92 2:01
ای جانم.به هردوشون رای دادم عزیزم.موفق باشی.
negarin
1 مرداد 92 2:10
ای جونم جقد دخترت نازه.....

و پسرت خوردنی

كميل
1 مرداد 92 2:36
سلام عليكم خدا را در همه حال ياد كن. صدقه زياد بدهيد و در مجالسى كه ياد خدا نمی‌شود و خلاف شرع مى‏كنند، ابداً شركت نكنيد. فرازی از وصیت‌نامه شهید محمدمهدى متدين طوسى به روزم
ҒαtЄМЄҸ
1 مرداد 92 2:42
نیامدی... نیامدی.. نگاهم ، "دست" خالی برگشت...
رها
1 مرداد 92 3:29
وای چه وب جالبی و چه بچه های نازی
من به فرشتههای کوچولوتون رای دادم


najmeh
1 مرداد 92 6:06
عزیزم ممنون که بازم بهم سرزدی ....!!!
شب گرد
1 مرداد 92 7:49
سلام مامان پریا گل رای دادیم التماس دعا
مستانه
1 مرداد 92 8:23
پنجــره هـا کلـافه اند از سنگیــنی نگـاه منتظــرم اگــر نمی آیی اینقـدر پنجره هـا را زجر ندهــم چشــم هـایم به جهــــــنم ! . . . تنهایی، خیابانی‌ست در من که هر شب به انتظارِ عبورِ تو بی‌عبور می‌ماند. . . . با درود رأی دادم دوست خوبم
تکتم دلسوز(فانوس)
1 مرداد 92 11:58
سلام... ممنون ازحضورتون... التماس دعا...
بنفشه
1 مرداد 92 13:10
سلااااااااااااااااااااام خوبین؟ ممنون که بهم سر زدین متاسفانه من قبلا رای دادم به یه نفر دیگه بچه های خوشگلی دارین خدا واستون حفظشون کنه
زهرا
1 مرداد 92 15:31
سلام چیه جوری توی مسابقه شرکت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا
1 مرداد 92 16:15
ینی کد255 را با گوشیم برفسم به اون شماره ی که اون بالا است
رهـا
1 مرداد 92 17:01
سلام ببخشید من خودم گوشی ندارمولی عکسش باحال بود ممنون از دعوتتون
رهـا
1 مرداد 92 17:14
واااای چقدر مهربونید شما
شكيبا
1 مرداد 92 18:17
سلام مامي پريا دخترتئن خععلي
نازه..
پشرتون هم خععلی خوشمله ...
بهشون راي ميدم عزيزم


ali
1 مرداد 92 20:25
سلام کد فرشته کوچولو هاتونو اس ام اس کردم خدا حفظشون کنه برام دعا کنید
مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 20:56
طاعات و عباداتتون قبول باشه دوست خوبم دخملم تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده.. لطفا به وبلاگش بيا و عكس رو ببين و اگه خوشت اومد به ني ني راي بده
باشگاه شعر آئینی
1 مرداد 92 21:22
سلام میلاد امام حسن مجتبی مبارک. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم. انشالله موفق باشید التماس دعا یا علی
ســـحـــربــانـــو
1 مرداد 92 21:41
سلام مامان پریاگلی من هم به پریا رای دادم هم به داداش مهدیار
آقـای خــاص
2 مرداد 92 0:00
از بیداری یاس تا خواب شب بوها من تو را از هر فاصله ای دوست دارم وقتی که مجال می بخشند تا تحمّل و باورم را در ترازوی تنهائی اندازه کنم و می فهمانند که چقدر برایم ارزش داری فاصله چقدر کوچک است وقتی تو آن قدر بزرگی !
paniz
2 مرداد 92 0:00
اینجا زمین است !! فاصله ی یک عشق تا عشق دیگر ، یک ” قهر ساده ” است
آقـای خــاص
2 مرداد 92 0:00
چشم حتماً دوست عزیز
paniz
2 مرداد 92 0:01
سلام چشم
لیموترش
2 مرداد 92 11:29
به کوچولوهای شما رای دادم ...
انشااله که برنده بشن...


نامه ی اسرار امیزی به نام شانس
2 مرداد 92 15:29
نامه ی اسرار امیزی به نام شانس . من این نامه را فقط برای کسانی می فرستم که دوستشان دارم . سلام میدونم که کاملاً فکر میکنید غیرعقلانیه، ولی چیزی رو که می بینین نمی تونین انکار کنین!! شاید فقط و فقط نتیجه، حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کردن...دوستان لطفاً این متن رو تا انتها بخونید.یقینا شما قلباً قبول می کنید و این نامه رو شما هم ارسال می کنید. " متن نامه " به نام صاحب شانس "دوست من، با نگاه به این نامه شما ابتدا به یاد خالق عشق باشید و این نامه را زمانی که دریافت می کنید به آنچه دوست دارید دست خواهید پیداکرد فکر کنید و کسی راکه دوست دارید ومیدانید گرفتار است برایش با قلبتان دعا کنید تا مشکلات او از طرف خدا به واسطه شما حل گردد و بعد یک اتفاقی که انتظارشرا می کشید و حتی تصورش را نمی کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد. "با دعا برای آن دوست، برکت بیشتر برای شما خواهد رسید!" این یک راز است... راز بقاء انرژی... رازی که در فیزیک و متافیزیک به قانون بقاء انرژی شهرت یافته است.... این نامه از روی شانش برای خوش شانسی شما فرستادهشده است نسخه اصلی علیرغم اینکه مدعی می شوند درکشورانگلستان می باشد،در ونزوئلا نزد یک دختر دانشجوی مکانیک که نامش ماریا می باشد است و ارسال کننده اصلی آن ماریا می باشد و این نامه توسط یکی از مهندسین ایرانی که در یکی از پروژه های شرکت های ایرانی در آنجا مشغول به کار بود به صورت اتفاقی در یک ایمیل کاری از دوست و همکار ونزوئلائیش دریافت شد و او نیز به همهدوستان خود که تعداد زیادی از آنها نیز در ایران بودند ارسال کرد و دوست به دوست به دست شما رسیده است . این نامه تا کنونطبق اخبار رسمی ماکروسافت، از 15 ماه گذشته تا کنون 49 باردردنیا به 9 زبان چرخیده است. و افرادی که نامشان در این نامه هستند همهدارای هویت واقعی می باشند. شانس برای شما فرستاده شده است. شاید در دور بعد، نام شما هم به عنوان یکی ازاین افراد در این نامه قید شود. ظرف مدت کمتر از سه روز پس از دریافت ایننامه اخبار خوشی را دریافت خواهید نمود. این شوخی نیست. با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد. پول نفرستید،کپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنید به شانس احتیاج دارند. این نامه را نگه ندارید. این نامه باید ظرف مدت 96 ساعت ازدست شما خارج شود. یک وکیل بلژیکیمی گوید: "نود دو هزار یور بابت حق الوکاله ام دریافت نمود ولی احساس می کنم چون این زنجیر را شکستم آن را از دست دادم". درهمین حال دراسکاتلند یوهان کی می گوید:"به دلیل اینکه این نامه را به جریان انداختم 3 روز بعد توانستم در بزرگترین قرعه کشی هدیه بیمه عمر خود را قبل از موعد به ارزش یک میلیون دلار دریافت کنم". در ایران شخصی به نام شیما حیدری می گوید: "زمانی که این نامه به دستم رسید ابتدا زیاد توجهی نکردم. آن روزها من کمی نگران، کم حوصله و وضعیت مالی زیاد مناسبی هم نداشتم و زمانی که این نامه به دستم رسید، حدوداً اوایل ماه آگوست سال 2009 میلادی بود که بعد از مدت ها ایمیلم را باز کردم. زیاد توجهی نکردم اول ، امابعد که این نامه را خواندمبرایم جالب بود. حتی تا اینقدر جالب بود که بار انرژی مثبت خاصی برایم داشت. من آن را برای کلیه دوستانم ارسال کردم و دو روز بعد از آن فکر بکر و نویی به سرم زد و اولین کاری که کردم رفتم یک DOMAIN به نام ثبت کردم. همین ایده و فکر که بعد از دریافت این نامه به ذهنم رسید، منتج به رونق خارق العاده به فعالیت های اقتصادی من شد که الان ارزش میلیونی بالایی دارد و حتی توانستم به خیلی از دوستانم نیز در این رابطه کمک شغلی و مالی کنم و من رو خیلیمشهور و ثروتمندکرد. در این مورد خیلی افراد به این نسخه اعتقاد دارند و برایشان شانس آورده. تینو یک نقاش معروف محلی هلندی می گوید: "من و شاگردانم آرزو می کنیم یکبار دیگر این نامه به دست ما بصورت اتفاقی برسد. چون یکبار که رسید این کار شانس بالایی برای ما داشت و توانستیم از این راه با خیلی از آدمها در مورد کارمان دوست بشویم". این اتفاق برای شماهم خواهد افتاد به شرط آنکه شما هم به نوبه خود آن رابرای دیگران، حداقل برای همه دوستانتان ارسال نمایید. حتماُ 20 کپی بفرستید و ببینید که ظرف مدت 4 روز چه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شد و این نامه از مارایا پیگیری و به ژوهان مرد خیری در آمریکای شمالی نوشته است. اودانشجوی مهندسی مکانیک است و شاغل. ازآنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی تهیه نموده و برای دوستان و همکارانتان بفرستید پس از چند روز شما یک سورپریز دریافت خواهید نمود. این یک حقیقت است حتی اگرشما یکشخص خرافاتی نباشید. حداقل به این باور داشته باشید که در آن نام ها و هویتهایی وجود دارد که قابل استناد و دسترسی بوده و می توان با آنها مکاتبه نمود که این موضوع را تصدیق کنند . پال سینگ کارمند اداری یک بانک در نپال این ایمیل رادریافت نموده ولی فراموش کرد که این نامه را باید ظرف مدت 96 ساعت ارسال کند. او شغلش را از دست داد کمی بعد نامه را پیدا کرد و 200 کپی ایمیل ارسال نمود وظرف مدت چند روز شغل بهتری بدست آورد. بخوانید فقط پاک نکنید. دوست عزیزشما نیز میتوانید به جای کپی، این نامه را به 21 نفر از دوستانتان از طریق پست الکترونیکی ارسال کنید و شانس خود راامتحان کنید (یا کپی کنید و به 30 نفر که احتیاج دارند بدهید.) یک پزشک فرانسوی که دوست نداشت نامش عنوان گردد می گوید: "من هر بار که این نامه به دستم می رسد برای دوستانم مجدداً ارسال می کنم چون اعتقاد دارم خداوند هر چیزی را که وسیله خوبی قرار می دهد و در آن بدی وجود ندارد ما بندگان خوب باید به آن عمل کنیم". به یاد داشته باشید حتی اگر اعتقادی نداشته باشید این نامه بنا به دلایلخاص وعجیبی عمل می کند و برای شما بهترین چیزی را که در قلبتان آرزو می کنید به ثمر می آورد پس همین الان برای بیست نفر از دوستانتان ارسال کنید امروز
saman
2 مرداد 92 17:26
salam dost aziz ersal kardam weblog khobi darid age tamayol darid link konid
fafar
2 مرداد 92 17:43
سلام. منم کوچولو و قشنگم. کوچولو هستم اما بابام برام وبلاگ مینویسه. یک ساله بابامو ندیدم. باورتون میشه. به وبلاگم سر بزنید.
مریم
2 مرداد 92 19:21
با سلام و عرض ادب بچه ها میوه های زندگی هستند خدا براتون نگه شون داره.....آمين....
FAZEL
3 مرداد 92 4:15
.....
نيما
3 مرداد 92 8:35
خدا حفظشون كنه
عاشق
3 مرداد 92 13:44
سلام به چشم لینک هم شدین
پریاو مهدیار رو از طرف من ببوس و بگو دایی یونس دوستون داره همچنین مهدیار رو خدا برای شما و داداش محسن نگهشون داره