پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 28 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

ده روز آزمایشی

1390/8/1 11:21
1,319 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب شب دومی بود که خودت تنها تو اتاقت خوابیدی نیمه های شب ساعت ٣:٣٠ دقیقه بود که با صدات از جا پریدم اومدم و یه ده دقیقه طول کشید تا دوباره خوابت برد ، ولی هنوز پنج دقیقه هم نشده بود که دوباره صدام زدی و خلاصه ساعت ٤:٥ دقیقه دوباره خوابیدی و دیگه از خواب بیدار نشدی. . . تا صبح .

 دیشب سومین شب جدایی تو از من و من از تو بود غیر از یه دفعه که خیلی هم کوتاه بود بیدار نشدی تا ساعت هفت صبح که بیدار شدی و دیگه نخوابیدی .

چهارمین شب رو خیلی بد گذروندم ساعت 3 ساعت 4 ساعت 5 هی بیدار می شدی و دوباره می خوابوندمت

بقیه ی شبا هم نه خیلی راحت و نه خیلی دشوار تموم شدن

ولی مهم اینه که شما از این به بعد تو تخت خودت و تو اتاق خودت خواهی خوابید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان محیا
1 آبان 90 11:43
آخه. ایشاله تو همه مراحل موفق باشین...
مامان آرمان
1 آبان 90 11:52
سلام.خیلی خوشحالم که دیگه به موفقیت در این پروژه سنگین دارید نزدیک میشید. پریا خانم هم خوب همکاری کرده. موفق و سلامت باشید.
مامان آناهل
1 آبان 90 12:07
سلام آناهل گفت مامان عکس پریا رو بیار نگاه کنم . منم کامپیوتر رو روشن کردم . و عکسای قبلیش رو نشونش دادم. مثل اینکه هردوشون دارند مرحله جدایی رو طی میکنند. موفق باشی.
فاطمه بهترین هدیه زندگی
1 آبان 90 17:22
سلام دوست عزیز من لینکتون کردم شما هم اگه دوست دارید لینکم کنید
مامان ماهان عشق ماشین
1 آبان 90 22:01
ایشالله تو همه مراحل موفق باشین...
سیدمهدی
2 آبان 90 3:16
سلام خواهر گلم شرمنده یه مدتی نبودم راستش گرفتار بودم . ولی از این به بعد مرتب بهت سر میزنم
مامان ثنا و ثمین
2 آبان 90 16:38
به سلامتی عزیزم.هر چه زودتر اقدام به این کار کنیم بهتره.چون هر چی بزرگتر میشن،وابستگیشون هم بیشتر میشه و سختتر میشه اتاقشون رو جدا کردبازم اونطرفا بیاین ها
نسترن
2 آبان 90 21:50
دوستتون دارم یه دنیااااااااااااااااااااااا
مامان تربچه
2 آبان 90 23:03
یک قدم به سوی استقلال مبارککککککککههههههه
مامان معين
3 آبان 90 7:44
سلام عزيزم بهت تبريك ميگم اين موفقيت بزرگ رو انشاا... شاهد موفقيت هاي روز افزونت باشيم
مامان محیا
3 آبان 90 8:41
آفرین آفرین
مامان سید ابوالفضل
3 آبان 90 12:01
آفرین به پریا جونم که حالا واسه ی خودش خانمی شده
نسترن
3 آبان 90 18:00
نازنین نرگس نفس مامان
3 آبان 90 21:58
سلام خانمی چه خوب که دارید موفق میشید و البته شدید دیگه دست راستتون توی سر ما
شیرین
4 آبان 90 13:54
سلام آفرین به پری کوچولو...
مامان سانای
7 آبان 90 10:41
آفرین به پریا گلی دختر من که هنوز قبول نمی کنه تنها بخوابه
سیدمهدی
8 آبان 90 2:18
سلام خواهر گلم هم اومدم آدرس جدیدم رو بدونی و هم ازت دعوت کنم سری هم بهم بزنی بلاخره آپ کردم
مامی کیانا
9 آبان 90 14:44
تبریک میگم بهتون یک مرحله رو گذروندی من هم بتونم اتاق کیانا رو جدا کنم و جیششو بگه دیگه خیالم راحت میشه عجب تم قشنگی رو وبلاگتون گذاشتی خیلی خوشگله راستی عکسهای جدید این گل گلی خاله رو بزار دلم واسش تنگ شده
مامان نفس
11 آبان 90 15:27
به به پریا خانم خوشگل دیگه خانمی شده واسه خودش تو تخت خودش میخوابه خدا انشاله همیشه در پناه خودش سلامت و شاد نگهش داره مرسی مامان مهربون که اینهمه وقت میذاری واسه گل دخترت.بوووووووووووووووس