پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 20 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

جدا کردن موقتی اتاقت .

1390/7/20 22:04
1,624 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش _ روز جمعه _ بازم به خاطر شرجی شدیدی که از صبح شروع شده بود کولر اتاق خواب خودمون شروع کرد به چکه کردن ، و تا متوجه شدیم فکر کنم زمان زیادی گذشته بود چون از تشک گرفته تا پتوها و بالش ها حتی لحاف بزرگی که زیر تشکت گذاشته بودم تا تشک بالاتر بیاد و هم سطح تشک خودمون بشه ، همه خیس شده بودن _ یه سیل واقعی اومده بود _ و با این که تا آذر . . . . .

چند روز پیش _ روز جمعه _ بازم به خاطر شرجی شدیدی که از صبح شروع شده بود کولر اتاق خواب خودمون شروع کرد به چکه کردن ، و تا متوجه شدیم فکر کنم زمان زیادی گذشته بود چون از تشک گرفته تا پتوها و بالش ها حتی لحاف بزرگی که زیر تشکت گذاشته بودم تا تشک بالاتر بیاد و هم سطح تشک خودمون بشه ، همه خیس شده بودن _ یه سیل واقعی اومده بود _ و با این که تا آذر ماه تصمیم برای جدا کردن اتاقت نداشتم مجبور شده تختت رو به اتاق خودت ببرم تا از این به بعد اونجا بخوابی ، هر چند که تو موفقیت این کار تردید داشتم چون شما خانوم خانوما هنوز بعضی شبا از خواب بیدار می شی و منو صدا می زنی و حتی گاهی اوقات اگه یه کوچولو بینمون فاصله باشه بلند می شی و میای رو بالش من می خوابی .

چهار شب اول بابایی شب کار بود منم بعد از این که روی پاهای خودم لالا می کردی و خوابت می برد می ذاشتمت تو تختت و برای این که به اتاقت عادت کنی خودم رو زمین پیشت می خوابیدم .

تو این چهار شب فقط یه شب بیدار شدی و بلافاصله وقتی دیدی پیشتم زود گرفتی خوابیدی ، که آمار فوق العاده رضایت بخشی بود ( البته ناگفته نمونه چند روزه که حساسیتت برگشته و آمیتن مصرف می کنی ) .

تا دیشب که برای اولین بار تصمیم گرفتم خودت تنها رو تو اتاقت بذارم و خودم به اتاق خودمون برگردم .

نمی دونستم نتیجه ی کارم چی می شه ، خیلی استرس داشتم اولین باری بود که ازم دور بودی .

ولی با این که خودم دیشب اصلاً خوب نخوابیدم ولی تو فرشته ی کوچولوی قشنگم شب آرومی رو گذروندی ، که برام واقعاً تعجب برانگیز بود_ حتی یک بار هم از خواب ناز بیدار نشدی _.

امیدوارم امشب هم شما با آرامش تا خود صبح خوابای شیرین ببینی و از خواب بیدار نشی .

دوستی می گفت : اگه بچه ها رو فقط ده روز به برنامه ای مقید کنی براشون عادت می شه تا ببینیم بعد از ده روز چی پیش میاد ، واقعاً عادت می کنی یا مجبورم برت گردمنم به جای قبلیت.

انشاالله که این جور نشه .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان ماهان عشق ماشین
21 مهر 90 8:19
سلام.
مرحله بزرگیه.تبریک میگم.ایشالله که پریا گلی عادت میکنه.
از طرف من ببوسیدش.


مرسی ، تا ببینیم چی می شه آخر کار ! خدا کنه
قربونت برم عزیزم شما هم پسر گلت رو از طرف من ببوس
مامی کیانا
21 مهر 90 22:31
وای من هم تو فکر جدا کردن اتاق کیانا هستم بیشتر از همه برای خودم سخته چندباری امتحان کردم اصلا نتونستم بخوابم ولی خیلی عالیه پریا جون داره خوب پیش میره
نازنین نرگس نفس مامان
23 مهر 90 1:10
سلام خانومی من الان کنار پنجره نشستم دارم یخ میزنم با پنجره بسته گفتی شرجی یهو یاد ایامی افتادم خدا صبرتون بده ما که زود جو گرفتمون یادمون رفت
نازنین نرگس نفس مامان
23 مهر 90 1:12
راستی خانومی کارتون عالیه ایشالا ما هم باید از شما یاد بگیریم و زودتر شروع به کار شیم
مامان آرنیکا
24 مهر 90 8:04
سلام مامان مهربون از لطفی که به دخترم داری ممنونم پریای خوشگلمونو ببوس
مامانی طاها
24 مهر 90 19:17
کار خیلی خوبی میکنین و تحسینط برانگیزه خیلی دئوست دارم منم این کارو بکنم اما چون طاها هنوز شیر میخوره زوده
مامان آناهل
25 مهر 90 20:04
اتاق جدیدت مبارک پریا جونم
سیدمهدی
26 مهر 90 1:54
سلام مامان پریا گلی ممنون از نظر لطفتون انشاالله خدا دخملی خوشگلت رو برات نگهداره از طرف من حتما ببوسش
مامان معين
26 مهر 90 7:43
سلام ، واي مباركه انشاا... موفق شده باشين ، اقدام به كار بزرگي كردين ، پريا جان مستقل شدنت مبارك
مامان سانای
26 مهر 90 8:36
mamani
26 مهر 90 9:13
سلام مامان پريا دخملي خوبه؟ چه خوب كه وروجكت با اتاقش داره انس ميگيره ايشا الله خبر دانشگاه رفتنش رو بدي منم دلم براتون تنگ شده دخملي رو ببوس
مامان آرمان
26 مهر 90 11:34
سلام. این هم یکی از پروژه هایی است که باید مامان و کودک پشت سر بذارن. صحبت اون عزیزی که گفته بچه ها را به هر چی عادت بدهید همون طوری بار میان بعد از 10 روز درسته.خیلی بهتره که بعضی ار این قبیل پروژها را زود دست بکار شد و اجرا کرد چون هرچه بچه ها بزرگتر میشن عادتهاشون هم کهنه میشه و مثل بزرگترها سخت میتونن اون را تغییر بدهند.خوشحالم که دارین موفق میشین.
مامی کیانا
26 مهر 90 21:26
سلام دوست خوبم از پریای گلم چه خبر؟ خوب میخوابه؟
مامان محیا
27 مهر 90 8:44
دخملی ما دیگه خانم شده...الان اوضاع چطوره؟؟؟روند رو به صعوده؟؟؟
فاطمه بهترین هدیه زندگی
27 مهر 90 13:31
سلام مرسی که به ما سر زدی
باتبادل لینک نظرتان چیه؟



مبينا و مل مل
29 مهر 90 15:07
آپم
بابای مهرسا
30 مهر 90 10:38
انشالله موفق باشید
مامان ال آی
1 آبان 90 0:21
عزیزم عادت میکنه به اتاق خودش
مامان ماهان عشق
4 آبان 90 9:40
محمد
5 آبان 90 11:36
شاد باشید وسلامت