پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

تعقیب و گریز !

1390/6/11 23:09
649 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب دقیقاً همین موقع ها بود که یه کار کوچیک برام پیش اومد زودی رفتم تو

حیاط خلوت و  برگشتم و هر چند که رفت و برگشتم زیاد طول نکشیده بود ولی

یادم رفته بود که  درو پشت سرم ببندم به خاطر همین یه کوروکودیل ( مارمولک

خیلی بزرگ ) اومد داخل آشپزخونه _ که اگه خودم بودم متوجه ی ورود این مهمان

 ناخونده نمی شدم ولی با جیغ و فریادای پریا متوجه شدم _ و همه ی زندگی و

 آشپزخونه ی منو بهم ریخت تا بالاخره بعد از یه سری تعقیب و گریزای طولانی و

استفاده از طیف وسیعی از حشره کش ها و یه چسب موش بی غیرت ، دستگیر

 و به جوخه ی اعدام سپرده شد .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

رهگذر
11 شهریور 90 23:16
نگو که این عکس خودشه !!
خیلی مراقب باش ، مارمولک سیانور داره ، تمام وسایلتو بشور ...



نه عکس رو سرچ کردم
نه به این بزرگی نبود
ولی در کل بزرگ بود
مامان پارسا
12 شهریور 90 9:27
وووووووووووووووووووووی آدم چندشش میشه عکس رو میبینه
خوبه که تونستی بکشیش ،اگه من بودم که فک کنم از ترس فرااااااااااااااار میکردم
ببوس نازنین دخملتو


البته کلاً من از مارمولک نمی ترسم ولی این
یکی این قدر بزرگ بود که ترس رم داشته بود
مامانی طاها
12 شهریور 90 10:40
سلام مامانی عزیز مرسی از لطفتون و ممنون ازاینکه به ما سر زدین.
من که عکسشو دیدم وحشت کردم چه برسه به اینکه خودشد میدیدم هر چند که از اینم کوچیک تر باشه.
با افتخار لینکتون کردم


خاله ياسمين زهرا
12 شهریور 90 14:13
مامان پريا جون شما تو كدوم شهر زندگي مي كنين؟ من كه واقعا وحشت كردم. خدا بهتون رحم كرده ها. مواظب دخترتون باشيد


یکی از شهرک های صنعتی ماهشهر به نام شهرک بعثت ( ممکو)
مامان ریحانه
12 شهریور 90 15:46
وای امان از هوای گرمو این مارمولک ها به قول گفتن جنوبیها کلبوکها
مامی کیانا
12 شهریور 90 16:07
خیلی ترسناکه اگه من بودم پریا رو میگرفتم و از خونه فرار میکردم حتی فکرش رو هم نمیتونم بکنم مواظب خودتون باشید مارمولک یخورده خطرناکه
مامان نوژا
14 شهریور 90 8:47
آفرين به اين مامان شجاع من اگه بودم اصلا دل نداشتم بكشمشبه ما هم سر بزنيد


چشم حتماً
نازنین نرگس نفس مامان
23 شهریور 90 17:19
از مارمولک متنفرم خوزستان هم که فراونه حالم رو به هم میزنه چندشم میشه چه جوری تونستی من که دو تا پا دارم دو تا هم قرض فقط در میرم