پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

التماس دعا

1390/5/28 5:30
358 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوبم سلام

                 بیایم تو این شبای گرامی و عزیز برای همه ی همه دعا کنیم

   و هیچ کس رو از قلم نندازیم :

 

برای عاقبت بخیری فرزندامون،

برای شفای همه ی بیمارا ،

برای نجات همه ی غرق شده ها تو گناه و تباهی ،

برای سلامتی همه ی اون کسایی که دوستشون داریم،

برای ظهور آقامون و نجات دنیا از همه ی بدی ها و پلیدی ها ،

برای . . .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان عشق ماشین
28 مرداد 90 21:11
سلام عزیزم فکر کنم یه نظر رو اشتباهی به جای یکی دیگه برای من گذاشتی.(در مورد لینک عکس) یادم نمیاد چنین سوالی کرده باشم.البته ممنون از نظرتون.راستی کد نوشته نشده و خالیه وگرنه امتحان میکردم ببینم چیه.اگر مربوط به قسمت "پری کوچولو "باشه که توی امکانات جانبی هست.که حتما دلم میخواد داشته باشم. پریا جون رو ببوسید.
مامان ماهان عشق ماشین
29 مرداد 90 0:33
شب عفو است و محتاج دعایم زعمق دل دعایی کن برایم اگر امشب به معشوقت رسیدی. خدارادرمیان اشک دیدی کمی هم نزد او یادی زما کن کمی هم جای ما او را صداکن بگو یارب فلانی روسیاه است دودستش خالی و غرق گناه است بگو یارب تویی دریای جوشان دراین شب رحمتت بر وی بنوشان.
مهسا
29 مرداد 90 4:07
سلام، پریاجون من اولین بار هست که میام تو وبلاگت.چه وبلاگ مفیدی مامان برات درست کرده، عکس های روی وبت هم خیلی خارجیه خاله. می بوسمت


روژین
29 مرداد 90 8:35
سلام
پریا چه وبلاگ قشنگی مامان برات درست کرده با اجازت من لینکت می کنم شما هم خواستی منو لینک کن
پریا خوشگله به من هم سر بزن
نظر یادت نره
ممنون
بوووووووووووووووووووس