پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

مامان با من خوشحالی ...

1390/4/4 17:21
357 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزیه پریا خیلی شیطونی می کنه ، البته در حالت عادی هم خیلی پرانرژی و پرتحرک بوده ؛ ولی این چند روز شیطونیاش تقریباً می شه گفت به فضولی تبدیل شدن ؛ جالب اینه که هر بار که بهش می گم از دستت ناراحت شدم چند لحظه بعدش میاد بوسم می کنه می گه مامان با من خوشحالی ... ؟!

منم بوسش می کنم و می گم : آره مامان خیلی با تو خوشحالم !

دوباره می پرسه : با من قهر نیستی ؟ !

... نمی دونم چی باعث می شه این سوالای عجیب و غریب به ذهن کوچولوش برسه . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نسترن
4 تیر 90 18:48
سلام. جوووووووونممممممم مثل عروسک میمونه پریای ما خدا حفظش کنه. من لینکتون میکنم با اجازتون
مدرسه مامان ها
5 تیر 90 12:26
سلام مامان مهربون
خدا فرزند ناز و قشنگتون رو بهتون ببخشه
خوشحال میشیم به مدرسه ی مامان ها هم سری بزنید و از نظرات مفیدتون ما رو بهره مند کنید.


شما لطف دارین ؛ حتماً این کارو می کنم و اگه اجازه بدین لینکتون می کنم





مامان ال آی
6 تیر 90 0:57
سلام وبلاگ خوبی دارید نویسنده ی خوبی هستین . به ما هم یه سری بزنید


سلام
شما هم وبلاگ خوبی دارین
از منم خیلی باتجربه ترین
بهتون سذ زدم با اجازه لینکتون هم کردم
مامان محیا
6 تیر 90 12:27
چه دختر نازی!!! یک سوال!!چطور قالب وبلاگ رو از جای دیگه گرفتید و اینجا اعمال میکنید/؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


مرسی
این قالب مال خود نی نی وبلاگه
ولی اگه بخواید یه قالب از یه جای دیگه بیارید برنامه ی نوشتاری یا کد اون رو کپی کرده به قسمت ویرایش قالب می رید قبلی رو پاک می کنید واین یکی را paste می کنید .