پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

میرکوب ( میکروب )

1390/4/6 16:40
393 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از ظهرها آفتاب که غروب می کنه بیرون رفتن تو این فصل کمی قابل تحمل تر می شه ؛ حتی اگه هوا گرم باشه یا شرجی ، ولی خوبیش اینه که دیگه آفتاب اشعه هاشو روی سرمون نمی ریزه .

منم دیروز،  عصر که شد پریا رو آوردم تو حیاط تا هم کمی دلش باز شه ، هم خودم به باغچه آب بدم ، غافل از این که پریاگلی ...! موبایل بابامحسن رو با خودش آورده ، یه لحظه متوجه شدم موبایل رو زیر آب گرفته و داره می شوره ،

خلاصه کمی باهاش با صدای بلند صحبت کردم و بهش گفتم که بابایی ناراحت می شه و آومدیم داخل  ... .

چند لحظه بعد تو آشپزخونه دیدم کشان کشان صندلی رو برد  پای ظرف شویی و شروع به شستن دستاش کرد ؛

ازش پرسیدم : پریایی مامان دستات چی شده ؟

او هم با صداقت بچگانش جواب داد : مامانی دستام میرکوبیشیطانشده دارم می شورمش ...  .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آريا
7 تیر 90 12:36
قربونش برم كه خرابكارياشم مثل خودش بامزست (موبايل مي شوري) قربون حرفزدنت برم من خاله (ميركوبي)