پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

پریا گلی به کلاس زبان می ره .... !

1390/3/31 17:18
1,478 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سومین جلسه ی آموزش زبان انگلیسی پریا گلی بود .

یکمی سخت هست ولی فکر می کنم پریا از پسش بر بیاد ، باید بهش اعتماد کنم و فرصت بیشتری بهش بدم ، حتی اگه چند کلمه ی کوچیک هم یاد بگیره ؛ خوب می ارزه!

بدیش اینه که پریا از همه ی بچه ها حداقل دو سال کوچیکتره و بچه های دیگه یه چیزایی رو بلدن که پریا بلد نیست ؛.

امروز سومین جلسه ی آموزش زبان انگلیسی پریا گلی بود .

یکمی سخت هست ولی فکر می کنم پریا از پسش بر بیاد ، باید بهش اعتماد کنم و فرصت بیشتری بهش بدم ، حتی اگه چند کلمه ی کوچیک هم یاد بگیره ؛ خوب می ارزه!

بدیش اینه که پریا از همه ی بچه ها حداقل دو سال کوچیکتره و بچه های دیگه یه چیزایی رو بلدن که پریا بلد نیست ؛ مثلاً من هنوز رنگ ها رو با پریا کار نکردم ، یا مثلاً خیلی از حیوانات و پرنده ها رو پریا نمی شناسه .

ولی با این وجود فکر می کنم تا پایان ترم همین چیزایی هم که بلد نیست یاد بگیره و پیشرفت کنه .

از شما مادرا هم می خوام فرصت یاد گرفتن رو از بچه ها تون نگیرین ، فرقی نمی کنه نقاشی باشه یا رشته های ورزشی یا .... فقط بهشون فرصت بدین .

عکسای پریا گلی در حال مطالعه ! ! ! !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

faeqeh
31 خرداد 90 22:34
وایییییییییییییییییییی چه پریا ئی عزیزم بوس بوس
مامان کوچولو
24 تیر 90 2:18
بهترین کار و براش کردی بزرگ شه ازت تشکر میکنه
من حنانه رو کلاس نمیبرم ولی چون خیلی شیطونه یه جا بند نمیشه .. بیشتر تو خونه من و باباش انگلیسی حرف میزنیم یا حیوانت و یکم بلده ....


سلام ، خوب هستین
دختر من تقریباً یک سال از حنانه خانوم بزرگتره ، البته من سر کلاس زبان پیشش می شینم وگرنه اونم سر کلاس نمی شینه