پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

مرغ گم شده !

1390/5/16 1:01
374 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب من و بابا محسن یکی پای کامپیوتر و اون یکی پای فوتبال ، تا نیمه شب بیدار بودیم ، پریاگلی

که راحت نمی تونست نفس بکشه ( بینیش کیپ شده بود ) هم بعد از یک عملیات ناموفق که می

خواستیم قطره بریزیم تو بینیش به جمع دو نفره ی ما پیوست و خلاصه خانواده کامل شد ، حالا بماند

نیمه شبی چه قدر به قول خودش بازی و شادی _ که شامل بدو بدو ، بپر بپر ، از سر و کول بالا رفتن

و ... _ کرد و ما رو نذاشت بخوابیم تا بعد از اذان صبح  ، کله ی صبح ( ساعت 8 نیشخند ) من بدبخت فلک

زده ی . . .  رو از خواب بیدار کرده می گه : مامان مرغم کجاست ؟

آخه پدر آمرزیده ، آدم چی بگه بهت ؟

ما هم بعد از کلی گشتن مرغشو تو آشپزخونه تو سبد لباس شویی پیدا کردم و دادم دستشو رفتم که

دوباره بخوابم ، دیدیم نه جور نمیشه فوراً آمادش کردم و گفتم برو مهد بازی کن من خیلی خستم .

بردمش مهد و برگشتم هر چی کردم خواب به چشمام نیومد ،

برا همین ظهر هر چی می خوابیدم سیر نمی شدم و هنوز خوابم میومد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نازنين
16 مرداد 90 1:39
سلام دوست جون طاعاتتون قبول چند وقته دخملتون رو مهد ميزاريد اخه نازنين من 3ماه از پريا خانم بزرگتره ولي فوق العاده بهم وابسته چند روزي هم مهد گذاشتمش ولي چشمش به منه كه از اونجا دور نشم نمي دونم ادامه بدم يا نه ؟
مامان آريا
16 مرداد 90 10:47
خاله قربونت برم آدم دلش مي خواد بگيره بچلونتت