پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 1 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

نظرات (20)

مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
23 فروردین 91 21:48
سلام خانوم طلا.چه عکسای خوشکلی.یه لحظه که تو وبهای بروز شده دیدمتون حسابی خوشحال شدم.کاش دوباره غیبت کبری نداشته باشین.خیلی دلمون تنگ شده بود.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
23 فروردین 91 21:50
سلام خانوم طلا.چه عکسای خوشکلی.یه لحظه که تو وبهای بروز شده دیدمتون حسابی خوشحال شدم.کاش دوباره غیبت کبری نداشته باشین.خیلی دلمون تنگ شده بود. تولدت هم مبارک باشه عسلی.دلم میخواست بتونم جبران لطف مادر عزیزت رو بکنم ولی من مث مامانی شما وقت شناس و مهربون نبودم و دیر رسیدم.حالا با یه دنیا عشق میگم سه سالگیت مبارک.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
23 فروردین 91 22:24
تحفه ای یافت نکردم که فدای تو کنم.یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی تو. http://banki.ir/images/stories/picture/nm_hello_kitty_091001_ssv.jpg
مادر
23 فروردین 91 23:01
سیدمهدی
24 فروردین 91 7:24
سلام بلاخره جواب کامنتم رو دادی اول اینکه ببین مرورگری که ازش استفاده میکنی دارای فلش پلیر هست؟ مرورگرت به روز هستش یا از نسخه قدیمی استفاده میکنی؟ اگه مشکلت از این ها بود که گفتم ایمیلت رو بده تا لینکاش رو برات ایمیل کنم ایشاالله مشکلت حل میشه کامنتم بیشتر شخصی هستش تاییدش نکن من هم با اصلاح قسمت های خصوصیش ایمیلت رو تایید میکنم امیدوارم ناراحت نشی آخه اینجا دنیای بی در و پیکری هستش یه وقت سواستفاده میشه اونوقت عمری باید شرمندتون باشم دختر خوشگلت رو هم ببوس حتما هاااااااااا
مامان بیتا
24 فروردین 91 21:16
پریا جونم (باتاخیر) تولدت مبارک
مامان محیا
26 فروردین 91 11:16
سلام. مامان خانم گل، تورو خدا بیشتر از عکسای خانمی بذار دلمون تنگ میشه..
مامان پریسا
26 فروردین 91 17:15
چه خانم خوشکلی.....
مامان آناهل
27 فروردین 91 9:56
دوست دارم پریای عزیز . خدا حفظت کنه .
مامان ال آی
29 فروردین 91 14:03
وای که این دختر چقدر خوشگل شده.
سحر مامان آراد
3 اردیبهشت 91 12:47
خیلی گلی خانم گلللللللللللللللللللللللل
آرزوهای رنگی
6 اردیبهشت 91 11:12
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنیدوبعد میتونید بخرید.کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید
مامان آرمان
10 اردیبهشت 91 21:18
سلام دوستان خوب. ممنون از اینکه به ما سر میزنید و ما را با پیامهای زیباتون شاد میکنید.... ما منتظر دیدن روی ماه پریا جون با عکسهای جدیدش هستیم
آرزوهای رنگی(گالری نقاشی)
12 اردیبهشت 91 12:26
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان. اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بصورت سیاه قلم یا رنگ روغن بکشم ود ر وبلاگم قراردهم تامشاهده کنید وبعد میتونید بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذاید موفق باشید
مامی کیانا
13 اردیبهشت 91 11:51
سلام پریا جون و مامان جونش عیدتون مبارک ایشالا سالی پر از شادی داشته باشید
سیدمهدی
17 اردیبهشت 91 22:13
تا حالا برای امام رضا نامه نوشتی ؟؟؟؟ من نوشتم بیا
مامان آرمان
21 اردیبهشت 91 12:21
مادر است چشم و چـــــراغ زندگی مادر است سرچشــــــمه آزادگی مادر است تصویر عشق و عاشقان مادر است نقـــــــــش بلند جاودان روز مادر بر شما مبارک
بابای مهرسا
21 اردیبهشت 91 15:30
هزار ماشالله ناز نازی
سحر مامان آراد
21 اردیبهشت 91 17:19
مهربون مامان اومدم تا زودتر از همه زمینی ها بهت بگم : تموم آسمون پر شده از عطر خوش یه مامان بهشتی و تویی که یه تیکه کوچولو از خدا رو امانت گرفتی تا اسمونی تحویلش بدی همه فرشته ها بهت میگن: مامان روزت مبارک
مامان بیتا
21 اردیبهشت 91 17:51
پیشاپیش میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه مادران وخانمهای عزیز تبریک و تهنیت میگویم . . .