پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 30 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

قرارمون تا سال آینده

1390/6/8 14:40
486 بازدید
اشتراک گذاری

با امید به اینکه طاعات و عبادات شما بزرگواران مقبول درگاه حضرت حق قرار گرفته باشد، پیشاپیش حلول سرشار از معنویت عید سعید فطر، عید زیباییهای معنوی و شکوفایی فطرتهای بیدار رابه مسلمین جهان،بویژه شما دوستای نی نی وبلاگی تبریک عرض مینمایم.

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

با خـــوردن اگـــــر حال تو جا می آید
خــــــوش باش که ایــام صفا می آید

سرشارِ دعــا بـاش در این شب عیـد
وقتی کــــه صـــدای ربنـــا می آیـــد

 


رمضان سال 90 هم گذشت و آخرین سفره های ضیافت نور برچیده شد و آخرین سوره ها، دعاها، نیایشها و غزلها در اشتیاق معبود خوانده شد ... اشك بیقرارمان دیگر بار باریدن گرفت و از آن حضور بیكران برای یك مهمانی منور رمضانی دیگر وعده خواست، وعده ای سبز برای احساس ترنم زیبای بهار رمضان سالی دیگر و رخصت حضور در میهمانی و ضیافت پرمعنویتی دیگر ...

 


اللّهُمَّ أَهْلَ الْکِبْریاءِ وَالْعَظَمةِ
وَ أهْلَ الجُودِ وَالجَبَرُوتِ
وَ أهْلَ العَفْو وَالرَّحْمَةِ
وَ أهْلَ التَقّوىٰ وَالمَغْفِرَة

 

أسْئَلُکَ بَحَقِّ هذا الْیوَمِ الّذی جَعَلْتَهُ لِلمُسْلِمینَ عیداً وَ لِمُحَمّدٍ صَلّی اللهُ عَلیْه وَ آلِهِ ذُخْراً وَ شَرَفاَ وَ کرَامَتاً وَ مَزیداً، أن تُصَلّی عَلىٰ مُحَمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أنْ تُدْخِلنی فی کُلِّ خَیْرٍ أدْخَلْتَ فیهِ مُحَمَّداً وَ آلَ مُحَمَّد وَ أنْ تُخْرِجَنی مِنْ کُلِّ سُوءٍ أخْرَجْتَ مِنْهُ مُحَمَّداً وَ آل مُحَمَّدٍ، صَلَوٰاتُکَ عَلَیُهِ وَ عَلَیْهِمْ، اللّهُمَّ إنی أسْئَلَکَ خَیرَ مٰا سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّٰالِحُونَ وَاعُوذُ بِکَ مِمّا اسْتَعاذَ عِبادُکَ الْمُخْلِصوُنَ.

بارالها، به حق این روزى که آن را براى مسلمانان عید و براى محمد(ص) ذخیره و شرافت و کرامت و فضیلت قرار دادى از تو می ‏خواهم که بر محمد و آل محمد درود بفرستى و مرا در هر خیرى وارد کنى که محمد و آل محمد را در آن وارد کردى و از هر سوء و بدى خارج سازى که محمد و آل محمد را خارج ساختى، درود و صلوات تو بر او و آنها، خداوندا، از تو می طلبم آنچه بندگان شایسته‏ات از تو خواستند و به تو پناه می برم از آنچه بندگان خالصت‏ به تو پناه بردند.

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

 


رمضان، دعوتی است به بازیابی فطرت انسانی، ندایی است ، ضیافتی است بر گرد سفره مهربانی و لطف خدا ؛ و پایان این مهمانیِ الهی، عید فطر است؛ عید توفیق بر طاعت و بندگی، عید معنویت و سعادت، عید ذکر و یاد محرومان و گرسنگان؛ و فطر روز چیدن میوه های شاداب استجابت دعا و همان سپاس نعمتی که در رمضان نازل شده است.

عید سعید فطر آغاز یک دوره جدید از زندگی ماست، فرصتی است دوباره، برای جبران کاستی های گذشته و ارتقا بخشیدن به حیات انسانی خودمون در جهت سعادت و بهروزی. در این روز خوب خدا از همه شما عزیزان التماس دعا داریم و امیدواریم این تحول ارزشمند سرآغازی برای موفقیت های روزافزون شما دوستان باشد و انشاالله که به تمامی آرزوهای قشنگتون برسید.

 


هـزاران آفـریـن بر جانـت ای ماه
روان عـاشقـان قربـــانت ای ماه

مبــارک بــاد مـــاه عشـق بازان
که بنشینند در ایــوانـت ای ماه

مبـــارک بـــاد عیــــد روزه داران
نکویـان جهـان مهمـانت ای ماه


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

عید سعید فطر و جشن وارستگی بر شما ره یافتگان ضیافت الهی، پیشاپیش مبارک

و با آرزوی ایامی پرنشاط برای یکایک شما بزرگواران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهان
9 شهریور 90 0:20
عید است و دلم خانه ویرانه، بیا این خانه تکاندیم ز بیگانه، بیا یک ماه تمام مهیمانت بودیم یک روز به مهمانی این خانه بیا عید سعید فطر پیشاپیش مبارک
ثمين
9 شهریور 90 0:51
سلام. عيدتون مبارك. پيش ما هم بياين
مامان آرین
9 شهریور 90 12:03
سلام عیدتون مبارک
بردیا
9 شهریور 90 13:59
سلام به پریا گلی .عزیزم ممنون که به من سر میزنی.منم عید رو به تو خوشگلم ،مامان و بابایی تبریک میگم
مادر نی نی
9 شهریور 90 15:02
سلام عزیزان. عیدتون مبارک من شما را لینک میکنم چون از وبلاگتون خیلی خوشم اومده.ممنون میشم شما هم ما را به دوستی خودتون بپذیرید
مامان پارسا
9 شهریور 90 15:07
ثواب رفتار و گفتار نیکتان ، اجر و پاداش نیتهای خیرتان محفوظ و مقبول حضرت حق. طعم شیرین عید بهترین و برترین اوقات بندگی و عبادات گوارای وجود نازنینتان باد. عیدتان مبارک ایام به کام.