پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

شیطونی خطرناک ...

1390/4/6 17:25
1,397 بازدید
اشتراک گذاری

امروز _ دوشنبه _ خیلی کار داشتم که البته چندتاشون هم انجام ندادم یعنی وقتشو نکردم .

ساعت دوازده و بیست دقیقه بود یهو چشمم خورد به ساعت و دیدم داره دیر می شه و نرفتم دنبال پریا تاآماده کردم و رفتم و  رسیدم ساعت از دوازده و نیم هم گذشته بود _ مهد خیلی دور نیست _ گرما بیداد می کرد کولر ماشین _ اونم پراید _ اصلاً نمی کشید و صندلی عقب خیلی گرم بود برای همین تصمیم گرفتم پریا پیش خودم بشینه ولی حسابی ترسوندمش  که دست به چیزی نزنه اونم پایین نشست تا آقا پلیسه اونو نبینهزبان وقتی رسیدیم جلوی در حیاط پیاده شدم  در پارکینگ رو باز کردم وقتی اومدم ماشین رو بیارم داخل دیدم شیطون از داخل درا رو قفل کرده هر چی اسرار کردم درو باز نکرد ، خیلی به شیشه کوبیدمو تهدیدش کردم اما اصلاً فایده نداشت ، می ترسیدم ترمزدستی رو بکشه و به خاطر شیب ماشین به وسط خیابون بره ، داشتم فکر می کردم که یادم به کلید زاپاس افتاد .

خدا رو شکر همه چیز به خیر گذشت ، همیشه اتفاق به همین سادگی می افته ، البته پریاگلی تلافی آروم نشستنش رو در آورده بود  نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آريا
6 تیر 90 15:36
سلام مواظب دخمل شيطونمون باش خانمي تجربه خوبي شد و بي خطر ديگه توي ماشين تنهاش نزاري