پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

سفر غیرمنتظره!

1390/4/22 17:26
462 بازدید
اشتراک گذاری

با عرض سلام خدمت همممممممممممممه ی دوستای خوبم

امیدوارم همگی حالتون خوب باشه

از این که تو مدتی که نبودم نگرانم شدین و سراغمو گرفتین ازتون تشکر می کنم و از این که بی خبر گذاشتمتون ازتون معذرت می خوام .

راستش رو بخواین اولش یه سفر سه روزه برای دیدار از خانواده ی شوهرم بود که دلشون برا پریاگلی خیلی تنگ شده بود _ محل زندگیشون خیلی دور نبود _ ولی بعدش یه سفر غیرمنتظره به محمود آباد پیش اومد _ که با خانواده ی خودم رفتم _ و فوق العاده به همگی مون خوش گذشت .

البته یه سفر دیگه ...

با عرض سلام خدمت همممممممممممممه ی دوستای خوبم

امیدوارم همگی حالتون خوب باشه

از این که تو مدتی که نبودم نگرانم شدین و سراغمو گرفتین ازتون تشکر می کنم و از این که بی خبر گذاشتمتون ازتون معذرت می خوام .

راستش رو بخواین اولش یه سفر سه روزه برای دیدار از خانواده ی شوهرم بود که دلشون برا پریاگلی خیلی تنگ شده بود _ محل زندگیشون خیلی دور نبود _ ولی بعدش یه سفر غیرمنتظره به محمود آباد پیش اومد _ که با خانواده ی خودم رفتم _ و فوق العاده به همگی مون خوش گذشت .

البته یه سفر دیگه هم در پیش داریم که اگه جور بشه با همکارای بابامحسن هم سفریم و قراره بریم شهرکرد .

حالا ببینیم چی پیش میاد .

راستی کلی عکس های خوشکل مشکل هم از پریا گرفتم که متأسفانه همش رو ریختم تو لب تاپ خاله جونی پریا و مموری دوربین رو فورمت کردم برا همین الان غیر از یه عکس از پریا و مامان جونش

هیچی تو دست و بالم نیست ؛ ولی همین که عکسا به دستم رسید تو اولین فرصت اونا رو تو وبلاگ منتشر می کنم .

از دیدار دوباره تون خیلی خوشحالم ؛

انشاءالله که شما دوستای خوبم هم تابستون شاد و مفرحی داشته باشید . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرین
22 تیر 90 10:21
سلام،ارزو میکنم همیشه شاد باشید


شب تون بخیر
منم این آرزو رو برای خودتون و همه ی کسایی که دوستشون دارید ؛ آرزو می کنم.