پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

بدون عنوان

1390/10/14 15:37
1,213 بازدید
اشتراک گذاری

می دونم خیلی خیلی دیر شده ولی ...

  نی نی وبلاگ عزیز تولدت مبارکـــــــــــــــــــــــــ

                        

 تولد نی نی وبلاگ به همه ی دوستای نی نی وبلاگی مبارکـــ

از  مدیر محترم سایت هم کمال تشکر رو دارم ، اول از همه به خاطر ایده ی نوی ایجاد یه سایت برای ثبت خاطرات نی نی کوچولوهامون و دوم به خاطر این همه امکاناتی که برای ما مادران فراهم می کنه تا از هر حیث وبلاگمون تکمیل تکمیل باشه .

تولد نی نی وبلاگ رو هم به ایشون و بقیه ی دست اندرکارن این سایت تبریک می گم

 

 

 دوستای گلم شرمنده ی شما هم هستم

تو این مدت خیلی به ما لطف داشتین مرتب سر زدین و کامنت گذاشتین یه دنیا ازتون ممنونم

از این به بعد حتماً مرتب بهتون سر می زنم و انشاالله از خجالتتون در میام.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

mamani helena
14 دی 90 23:08
salam azizam khobi?pariya joonam khobe?
كتي
15 دی 90 0:14
سلام مامان پريا عزيزم ممنونم از اين همه لطفت با اجازه لينكتون ميكنم مرسي كه به وبلاگ مهديار سر زدين انشالله خدا پريا خانومو براتون نگه داره امين
نسترن
17 دی 90 21:42
منم خیییییلییییی دوستتون دارم
مامی کیانا
18 دی 90 12:01
سلام پریا گل گلی جون من خوبی خانومی مامان جون مهربونش چطوره؟ مامانی یخورده وقت بزار و واسه ما چند خطی درباره پریا جون و کارهای جدیدش بنویس و عکسهای خوشگلشو بزار تا روی ماهشو ببینیم دلمون خیلی واسش تنگیده
مامان پریسا
18 دی 90 19:57
ما هم دوستان گلمونو دوست داریم.
مامان آرین
21 دی 90 15:19
سلام مامانی ، شما هم بدتر از من خیلی دیر به دیر میای