پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

کلامی چند از دکتر بزرگوار علی شریعتی

1390/6/8 1:41
616 بازدید
اشتراک گذاری

"زمانی مصاحبه گری از معلم صداقت و صمیمیت دکتر علی شریعتی پرسید :
به نظر شما چه لباسی را به زن امروز بپوشانیم ؟
دکتر علی شریعتی در جواب گفتند : نمیخواهد لباسی بدوزید و بر تن زن امروز نمائید . فکر زن را اصلاح کنید او خود تصمیم میگیرد که چه لباسی برازنده اوست"

می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند
ستایش کردم ، گفتند خرافات است
عاشق شدم ، گفتند دروغ است
گریستم ، گفتند بهانه است
خندیدم ، گفتند دیوانه است
دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم !

 divider

زنده بودن را به بیداری بگذرانیم که سالها به اجبار خواهیم خفت.

 divider

در عجبم از مردمی که خود زیر شلاق ظلم و ستم زندگی می کنند و بر حسینی می گریند که آزادانه زیست و آزادانه مرد.

 divider

انسان مجبور نیست حقایق را بگوید ولی مجبور است چیزی را که می گوید حقیقت داشته باشد.

 divider

خدایا چگونه زندگی کردن را به من بیاموز چگونه مردن را خود خواهم .

 divider

تهمت و دروغ را دشمن سفارش میدهد و منافق میسازد و عوام فریب پ

خش میکند وعامی انرا میپذیر.

 divider

خدایا شهرت منی را که میخواهم باشم قربانی منی را که: میخواهند باشم نکند.

 divider

انسان به اندازه ای که به مرحله انسان بودن نزدیک می شود ،احساس تنهایی

بیشتری می کند.

 

divider
انسان عبارت است از یک تردید. یک نوسان دائمی. هر کسی یک سراسیمگی بلاتکلیف است.

 divider

 خداوندا من با تمام کوچکیم یک چیز از تو بیشتر دارم و آن هم خدای است که من دارم و تو نداری.

  divider

هر کس بد ما به خلق گوید

ما چهره دل نمی خراشیم

ما خوبی او به خلق گوییم

تا هردو دروغ گفته باشیم

 divider

 

 

خدایا هر که را عقل دادی ، چه ندادی؟ و هر که را عقل ندادی ، چه دادی؟؟؟

 divider

هرگز از کسی که همیشه با من موافق بود ، چیزی یاد نگرفتم . . .


divider 

دکتر شریعتی: مادرم میگفت عاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شب؛ هزار شب است پشیمانم که چرا یک شب عاشقی نکرده ام
 
divider
 
 گاه گاهي به يادت غزلي مي خوانم تانگويي که دلم غافل از آن عهدو وفاست .خوب رويان همه گر بادل من خوب شوند خوب من، با همه خوبان حساب توجداست
 
divider 

یه مرداب برای بدست آوردن یه نیلوفر سالها میخوابه تا آرامش نیلوفر به هم نخوره پس اگرکسی رو دوست داری برای داشتنش حتی شده سالها صبر کن
 
divider 

  بزرگترین اقیانوس آرام است آرام باش تا بزرگترین باشی 
 
 divider

 خوش به حال مسافركش هاي ميدان آزادي / هر روز آزادانه فرياد ميزنند/ آزادي، آزادي.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
8 شهریور 90 1:49
مامان شازده کوچولو
8 شهریور 90 2:10
جملات جالب و پرمعناییه
مامان آناهل
8 شهریور 90 10:30
ممنون که خبرم کردی.واقعا لذت بردم. من قبلا اتفاقی وب شما رو دیدم . اما فرصت نشد لینکتون کنم . دیگه اسم وبتون یادم رفت . چقدر خوشحال شدم پیغام گذاشتید. لینک شدین .
عمو روحانی
8 شهریور 90 13:27
سلام ممنون از ابراز محبتتون .امیدوارم طاعاتتون قبول درگاه احدیت واقع بشه .عیدتون مبارک