پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

به بهانه ی روز مادر!

1391/3/12 7:57
2,649 بازدید
اشتراک گذاری

مامان مهربانم، آهنگ صدایت، زیباترین ترانه زندگی‌ام، نفس هایت، تنها بهانه نفس كشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم شد. روزت مبارك.

وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد. مادر عزیزم روزت مبارک

.

.

.

مامان مهربانم، آهنگ صدایت، زیباترین ترانه زندگی‌ام، نفس هایت، تنها بهانه نفس كشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم شد. روزت مبارك.

وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد. مادر عزیزم روزت مبارک

 هرگز صدای مهربانت را که هر شب برایم لالائی می خواند فراموش نمی کنم، همان صدای قشنگی که حالا نیز به تمام دلتنگی هایم پاسخ می دهد و آغوش گرم و مهربانش را پناهگاه تمام دلتنگی هایم کرده است. مادر عزیزم روزت مبارک.

مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک

ای بهتر از همه کلمات! ای خواستنی تر از عشق! دوست دارم خورشید را تقدیمت کنم و ستاره ها را بالای سرت بچینم و دستهای پینه بسته ات را در دستهایم بفشارم و در نگاه خسته و زیبایت گم شوم و بگویم دوستت دارم مادر. روزت مبارک

مادر وقتی از تو حرف می زنم احساس می کنم به خدا نزدیکترم و در مقدس ترین نقطه لحظات زندگی قرار گرفته ام. وقتی نام مقدست را بر زبان می آورم بغض گلویم را می فشارد شاید این نشان عشق خالص و پاک است. روزت مبارک

 مادر تو تمام شادی هایت را به من بخشیدی و غمهایت را در خود فرو ریخته ای، تا نفس دارم و بعد از مرگ نیز روحم فراموشت نخواهد کرد. ای خدای بزرگ! به من توانائی بده هرگز از پله های غرور بالا نروم و لحظات شادم را در کنارش باشم. کمک کن قلب رئوف و قشنگ این فرشته زمینی ات را هرگز نلرزانم و آسمان آرزوهایش را خراب نکنم. روزت مبارک 

مادر تنها کسی است که میفهمد ما چه نمی گوییم.

مادر بودن سخت ترین و  پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است، مادرم تورا عاشقانه دوست دارم و با تمام وجودم به تو عشق میورزم روزت مبارک باد.

گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی من، روزت مبارک.

مادرم تو را دوست دارم چون آب روان.

در پی گذشت سالها هنوزهم صدای قلب تو نوازشگر روح خسته من است مادرم. روزت مبارک باد.

مادر اولین زیباترین واقعی ترین و پابرجاترین عشقی است که انسانها تجربه میکنند. مادر عزیزم روزت مبارک.

همیشه در قلب منی مادر.

زیباترین از تصویر تو در عالم تصویر نبود


مادر ای پرواز نرم قاصدک

مادر ای معنای عشق شاپرک

ای تمام ناله هایت بی صدا

مادر ای زیباترین شعر خدا
روزت مبارک.


مادر بهشت من همه آغوش گرم توست. روزت مبارک.


هنوز هم در پی گذشت سالها تن خسته من گرمی نوازش تورا می خواهد. دوستت دارم مادر



ای مادر عزیز که جانم فدای تـــو

قربان مهربانی و لطف و صفای تو

هرگز نشد محبت یاران و دوستان

همپایه محبت و مهر و وفـــای تو

مهرت برون نمی رود از سینه ام که هست

این سینه خانه ی تو و این دل سرای تو

آن گوهر یگانه دریای خلقتی

کاندر برون زعهد مدح و ثنای تو

هر بهره ای که برده ام از حسن تربیت

باشد زفیض کوشش بی منتهای تو

ای مادر عزیزم که جان داده ای مرا

سهل است اگر که جان دهم اکنون برای تو

اگر جان خویش هم زبرایت فدا کنم

کاری بزرگ نیست که باشد سزای تو

تنها همان توئی که چو برخیزی از میان

هرگز کسی دگر ننشیند به جای تو

خوشنودی تو مایه خوشنودی من است

زیرا بود رضای خدا در رضای تو

گر بود اختیار  جهانی به دست من

می ریختم تمام جهان را به پای تو


مادر :
خود لغت مادر بهترین اسم وصفتی که میشه به کار برد
چون وقتی میگی مادر تمام مفهوم لغت رو گفتی

مادر یعنی=عشق
مادر یعنی=زندگی
مادر یعنی=تلاطم امواج خروشان زندگی
مادر یعنی=نوازش
مادر یعنی=شمع
مادر یعنی=سکوت
مادر یعنی=پروانه
مادر یعنی=...
روزت مبارک.
--------------------------------------------------------------------------------------------

مادر، واژه عشق

دنیای کودکی ام سرشار از طنین دل انگیز توست ،  تمام خاطرات کودکی ام را خط به خط با نام تو نوشته امو همیشه تورا می ستایم.

مادر! درستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود وگلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت.

شکوه عشق را در زمزمه های مادرانه ات می یابم وانگیزه خلقت را از قلب پرمهرت می خوانم.

مادر، بوسه بر دستان خسته تو جانم را زنده می کند و دیدار تو عشق را در دلم به ارمغان می آورد.

ایمانم از دعای توست وخدایم را از زبان تو شناخته ام ، عبادت را تو به من آموخته ای ، مادر! ای الهه مهر.

تو گلیخوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است ، از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

... مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ، به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم



مـادر تــو بـهشــت جـاودانــی مـادر            خــورشـیـد بـلـنـد آســمـانی مـادر
در چشم تـو نـور زندگانـی جـاریـست          سر چشمه ی مهر بیکرانی مـادر
ای کـاش کـه تـا ابــد نــمـیــرد مادر             یـا هـستـی جـاودان بـگیـرد مادر
مهر است سراسر وجودش تــا هـست       ای کاش که پـایـان نـپـذیـرد مادر
هر بار که خنده بـر لبش مــی رویــد           یا نبض گل سرخ ، سخن می گوید
چشمان پر از ستـاره ی مــــادر مــن          در گــردش آشـنـا مرا می جـویـد
چون مهر، بـزرگ و بی نـشانی مادر           آرام دل و عـــــزیــز جـانـی مــادر
ای کاش همیشه جـاودان مـی بــودی      آن قـدر که خـوب و مـهربانـی مـادر
در کوچه جان همیشه مادر بـــاقیست      دریـای مـحبـتـش چو کوثر باقیست
در گـــویــش عـاشـقانـه ، نـام مــــادر      شعریست کــه تا ابد به دفتر باقیست


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان اسراواسما
21 اردیبهشت 91 23:03
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . __ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█
مامان ثنا و ثمین
22 اردیبهشت 91 16:33
روز مادر رو بهتون تبریک میگم این شاخه گل هم تقدیم تو باد
مامان سها
22 اردیبهشت 91 23:27
سلام روزتون مبارك ... خدا دخمل نازتونم حفظ كنه ... به من هم سر بزنيد خوشحال ميشم ... دوست؟
ایدا
23 اردیبهشت 91 11:52
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به همه مادران تبریک و تهنیت میگوئیم وب خیلی قشنگی دارید با اجازه لینکتون کردم به ما هم سر بزنید خوشحال میشم راستی دخمله خیلی نازی دارید می بوسمش
سیدمهدی
23 اردیبهشت 91 22:19
سلام مامان پریا عزیز روز شما و پری جان مبارک
سارا(مامان سوگل)
24 اردیبهشت 91 7:27
روزت مبارک مامان مهربون
سیدمهدی
25 اردیبهشت 91 21:15
سلام به مامان پریا عزیز آپم بیای خوشحالم میکنی پریا جان روبببوس
نسترن
26 اردیبهشت 91 21:55
روزتون با تاخیر مبارک... پریا رو ببوسید
سیدمهدی
30 اردیبهشت 91 5:17
سلام مامان پری . میگم نه میای و نه کامنت هام رو تایید میکنی فکر نمیکنی یه کم داری کم لطفی میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پریا جان رو ببوس
مامان ال آی
1 خرداد 91 20:29
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگمون سر میزنید. پریا خانوم موهات خیلی خوشرنگه حتما اسپند دود کنین
مامان شايان جون
11 خرداد 91 8:58
سلام سلام
دوست عزيز شايان جوني تو مسابقه ني ني و شكلك شركت كرده. زمان راي گيري تا چهاردهم هست. اگه دوست داشتين بهش راي بدين. راستي آدرس وبتون يا ايميلتون هم بذارين كه راي قبول بشه. ممنون.
تو قسمت نظرات آدرس زير بايد راي بدين.
آدرس وب راي گيري:
http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php






بر روی چشم ، حتماً به آقا شایان رأی می دیم