پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 22 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

بدون عنوان

1392/5/19 13:05
1,268 بازدید
اشتراک گذاری

عید سعید فطر بر همه ی دوستای خوبمون

و همه ی بازدیدکنندگان محترم مبارک ،

انشاالله که بهره های کافی و وافی

 

از لحظه لحظه ی این ماه شریف

کسب کرده باشین

 

 

 

بالاخره انتظارها به سررسید و بعد از کلی تلاش و استرس و شب بیداری و محبت های بی کران بستگان و دوستان و همسایگان ودوستان وبلاگ نویس و کلی . . . پریا گلی در جایگاه ششم و داداش مهدیار (پسر دایی محمود )در مکان هفتم جدول قرار گرفت .

به موقع است اگه همین جا از همه ی کسانی که به پریاگلی و داداش مهدیار رأی دادن تشکر کنم و برای همشون بهترین آرزوها رو آرزو داشته باشم امیدورام از خجالت همشون در بیایم .

از دوستای جدید وبلاگ نویسمون هم که سهم به سزایی تو برنده شدن این دو نی نی گل داشتن بی نهایت سپاسگذارم و بهشون قول می دم در اولین فرصت به وبلاگشون سر بزنم و مراتب تشکرم رو به اطلاعشون برسونم .

از همه ی شرکت کننده گان هم که باعث شدن فضای رقابتی سخت و در عین حال دلچسبی برای مسابقه ایجاد بشه تشکر می کنم امیدوارم همه ی دوستان و به عبارت بهتر خانواده ی بزرگ نی نی وبلاگی مون همیشه ی همیشه ی همیشه موفق و مؤید باشه :

                  آمین

      

 

عکس پریا گلی که قراره تو مجله ی شهرزاد چاپ بشه

 


 

بعداً نوشت : محض اطلاع بعضی ها که همش می گفتن نفرات بالا قوم و خویش زیاد دارن باید بگم پریاگلی بیشتر از 80 درصد رأی هاشو از طریق سر زدن من به وبلاگای دیگه کسب کرد خودم به شخصه روزانه هفت الی هشت ساعت فقط به وبلاگای مختلف سر می زدم و تو مواقعی که دیگه دستم درد می گرفت شیف رو تحویل بابا محسن می دادم ، البته من از این دوستامون هیچ ناراحتی  به دل نمی گیرم چون خودم مادرم و همین احساسات ضد و نقیض رو شاید تو خیلی از مسابقه هایی که قبلاً برگذار می شد و منم خیلی خیلی تلاش می کردم ولی هیچ نتیجه ای نمی گرفتم ، داشتم .

به هر صورت برای همه ی خانواده ی بزرگ نی نی وبلاگ چه بچه ها چه مامان و باباهای مهربون آرزوی سلامتی و سعادت می کنم .

با تشکر

مامان پریا گلی

برای دیدن پست نظرات و دوستانی که در این مدت همکاری آنان باعث شد پریاگلی جایگاه ششم رو کسب کنه ، لطفاً برین به ادامه ی مطلب:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 البته لازمه در آخر از بچه های خوب امیدیه نیز تشکر جداگانه ای داشته باشم

قربان شما مامان پرباگلی

پسندها (2)

نظرات (38)

مامان علی خوشتیپ
20 مرداد 92 7:49
سلام عزیزم.
تبریک میگم بابت برنده شدنتون.به خدا خیلی هم خوشحال شدم.این چه حرفیه؟حداقلش تلاشای خودم نتیجه نداشت ،راهنماییهام نتیجه داشته باشهحقتون بوده برنده بشید چون تلاشتون بیشتر بوده
همیشه پریا گلی موفق باشه.توی تمام مراحل زندگیش
چقدر عکس پست ثابت خوشگلهچرا اونو برای مجله نفرستادید؟ولی اینی هم که فرستادید قشنگه


قربونت برم عزیزم
این نشون از قلب بزرگ تون داره
انشاالله که زندگی تون سرشار از شادی بی پایان باشه
مامان علی خوشتیپ
20 مرداد 92 7:51
راستی مهدیار برادر واقعیه پریاست؟


اول داداشی بعد پسر دایی
مامان علی خوشتیپ
20 مرداد 92 11:30
آهان علی هم پسر داییش داداششهدیگه وقتی خودمون حوصله نداریم داداش و خواهر رو دایورت میکنیم رو بقیه فامیل
مامان علی خوشتیپ
20 مرداد 92 11:30
شما لینک بودید خانومی
نینجا2
20 مرداد 92 13:08
بهت تبریک میگم
گلسا
20 مرداد 92 13:26
واااااااااااااااااااااااي خيلي خوشحال شدم!!!! ممنون كه دوباره به وبم سر زدي! خيلي دختر بامزه وشيريني داري
مصیب
20 مرداد 92 22:41
سلام مامان پریا خیلی خوبه که از بین 750 نفر نفر ششم شده ایشالا که همیشه سایه تون بالای سرش باشه و کامتون شیرین باشه . ممنونم که سر زدین .
محمدرضا عباسي چاشتخواراني
22 مرداد 92 11:01
سلام ؛ عرض تبریک و شادباش ؛ آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون.
مسیحا
22 مرداد 92 12:13
ممنون بابت حضور و ابراز محبتت، از طرف ما هم تبریک به شما و نتیجه تلاشتون ، موفق باشین
هایین
22 مرداد 92 12:29
کاش باران بگیرد … کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند… و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ها” کنم… و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم … و خلاص…
ابراهیم
22 مرداد 92 12:31
سلام.امیدوارم دختر شما وهمه بچه ها سالم و سلامت زیر سایه پدر و مادر شاد زندگی کنن.برای شما و خانواده تون ارزوی سلامتی و توفیق دارم.
f.m
22 مرداد 92 12:55
تبریییییییییییییک.
حمزه
22 مرداد 92 14:55
سلام خوبي عزيز
امیرحسین
23 مرداد 92 12:27
سلام دوست خووبم مدتی نبودم معذرت بابت تاخیرم
حسین فیاض
24 مرداد 92 23:37
خواهرم
خداوند به قول معروف این پنجه ی آفتاب را برای خانواده اش فظ کنه.


مرسی داداش
انشاالله که شما هم همیشه سلامت و نتدرست باشین
مصیب
26 مرداد 92 1:10
آنها میگوند عاشق باش، اما روزی میرسد که باید بنشینی کنار یک پنجره رو به غروب، نسیم سردی که می آید داغ های دلت را نوازش کند ُ سیگار به لب باشی ُ خاطره بازی کنی فقط...! آنها میگویند عاشق باش اما زندگی نکن! ممنونم که سر میزنین
سام راد
26 مرداد 92 12:30
میـدآنی ، گـآهی سـَنگــدِل تـَریـن آدم دُنیـآ هـَم که بـآشی ، یـک آن، یـآد کـَسی روی قـفـَسهـ سیـنهـ ات ســَنگــینی میکــُنــَد آنوقــت به طــور کـآملا غریزی، نـَفــَس عمیـقی میکــِشی تـآ ســَنگ کـــوب نـَکـُنی... باور کن...
بیاتو
27 مرداد 92 22:38
محمد طاها پیدا شد...! خدا رو شکر! وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
darya019
29 مرداد 92 19:50
darya019asal.blogfa.com خدایا به خاطر تمام داده ها و نداده ها شکر که تو هر چه بدهی خوب و هر چه ندهی صلاح من است.. *** امیدوارم در روز موعود رو سفید باشم. آپم--خیلی خوشحال میشم بیایتـــــــــولــدم مبـــــآرک darya019asal.blogfa.com
السلام علیک یا فاطمه الزهرا
30 مرداد 92 0:23
سلام ممنونم از پیامتون پوزش از دیر جواب دادنم التماس دعا خیر یاعلی...
مامان فاطمه
30 مرداد 92 13:33
سلام پریاگلی ماشالا وبلاگ نقاش کوچولوی منم ببینید و نظرتون رو بگید. اگر لینک کنید خوشحال می شوم. لینکت کردم. http://dadina.blogfa.com
بیاتو
1 شهریور 92 21:03
سلام چطوری.من اپم با یه نظرسنجی لطفا بیا و با نظرت به بهبود وبلاگم کمک کن مرسی.
مامان آرمان
2 شهریور 92 0:07
سلام بهتون تبریک میگم. خیلی خوشحال شدم و صمیمانه موفقیت دختر گل پریا عزیز را من و پسرم آرمان تبریک میگیم. موفقیت کودکان برای والدین در هر زمینه ای باعث خوشحالی فراوان هستش.آرزو میکنم همیشه شاد باشید و همیشه شادی موفقیتهای فرزندتون دلهاتون را روشن نگه بداره.
مامان ثمین
2 شهریور 92 1:14
سلام عزیزم خوبین کم پیدا راستی نمیدونم خبردارین یانه اما چون توپست ثابت خبرگم شدن محمدطاهاروگذاشته بودین خواستم بگم که محمدطاهای کوچولو پیداشد وبه آغوش گرم خانواده برگشته من که خیلی خوشحال شدم
سعیده
8 شهریور 92 19:32
باسلام وخسته نباشید مامامن پریاگلی دیگه به وبلاگ ما نمیایید نکنه فراموشم کردید از طرف من دخترتون ببوسید
fanose shab
11 شهریور 92 0:07
salam man k dir fahmidam vagarna hatman be in kocholoye ham ustanim ray midadam
مصیب
12 شهریور 92 1:12
سلام وقت بخیر اگه بدی خوبی دیدین حلالم کنین من دیگه نمیتونم بیام تو وبم و مطلب آپ کنم .
اگه بهتون سر نزدم ببخشیدم
مطلب خداحافظی گذاشتم تو وبم .
ممنونم که منو تو این چند وقت تنها نزاشتین .باتشکر



هر جاهستین موفق باشین
در پناه حق
باشگاه هم اندیشان
12 شهریور 92 7:04
سلام.مامان پریا گلی از شما و بازدیدکنندگان محترم وبلاگتون خواهش می کنم به پست اول وبلاگم عمل کنید.
خدا خیرتون بده


چشم
سلطان انتظار
14 شهریور 92 3:10
یــا صاحب الزمان
آقای مـن
مــولای مـن
از قـدیــم گفته انـد
" خلایـــق هــرچه لایــق " بی راه نگـفـته انــد
اقرار می کنیم هنوز لیاقت حضور در محضر شما را پیدا نکرده ایم
که اگرغیر از این بود
هم اینک در زمان ظهـور و در حضور شما به سرمی بردیم
" از ماست که برماست "
آری، ما مستحق بلای غیبتیـم ؛
سزاوار چنیـن سرنوشتی هستیم ؛
تــو را نخواســته ایم ؛ به بی امامی " عــادت " کـرده ایم ؛
هنــوز باورمان نــشــده

تا نیایی گره از کـار بشر وا نــشــود



مامان آرمان
16 شهریور 92 15:02


___♥♥♥
__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥_____♥___♥____♥
_♥___///___@__\\__♥
_♥___\\\______///__♥
___♥______W____♥
_____♥♥_____♥♥
_______♥♥♥♥♥
روز دختر مبارک گلم



مرسی گلم
مامان ثمین
20 شهریور 92 3:43
سلام دوست عزیزم خوبین شرمنده چند وقتی اصلا حس نوشتن نداشتم اما حالا اومدم وجبران کردم با 10تا پست جدید اگه پیشم بیای خوشحال میشم راستی ممنونم که تواین مدت تنهامون نذاشتی وبهمون سر زدی مرسییییییییییییییییییییییییییی
مامان ثمین
26 شهریور 92 2:12
سلام مامانی پس شما کجایید
شیرین
26 شهریور 92 15:04
سلام.کجایی مامان پریا؟؟
دخمل
30 شهریور 92 12:23
ممنون که سرزدين.
بازم بياين.


به روی چشم
ریحانه
30 شهریور 92 13:17
سلام خیلی وبلاگ جالبی داری لطفا به وبلاگ من هم یه سری بزن


چشم
حتماً میام
سام راد
9 مهر 92 19:27
سلام
ما یه نظر سنجی درباره ساخت موزیک ویدیوی آهنگ جدیدمون برگزار کردیم........لطفا تشریف بیارید و نظرتون بفرمایید.


به روی چشم
نبضگير
11 مهر 92 17:37
ای عاشقان، ای عاشقان، آنکس که بیند روی او شوریده گردد عقل او، آشفته گردد خوی او سالروز حضرت مولانا مبارك باد
کاشفی
12 مهر 92 8:39
سلام زیبا بود همیشه محتاجیم به کرم صاحب دل که تنها او را زیبنده است به روزم و منتظر حضور سبز شما