پریاپریا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

کودکی یادت بخیر.... فقط به خاطر خودم

1391/6/22 1:21
1,215 بازدید
اشتراک گذاری

 

کودکی یادت بخیر

یاد آن دوران خوب

یاد آن روزی که بود

اسب من یک شاخه چوب 

روی اسب چوبی ام

می نشستم شاد شاد

با دو پای کو چکم

می دویدم مثل باد 

می نشستم در چمن

پیش یاس و یاسمن

شاپرک ها می شدند

یار و همبازی من 

توی تابستان گرم

می دویدم سوی آب

مثل ماهی می شدم

وقت بازی توی آب 

در زمستان های سرد

روی برف کوچه ها

گرم بازی می شدم

در کنار بچه ها 

کودکی یادت بخیر

یاد دنیای خیال

یاد آن دوران که من

می پریدم با دو بال 

در خیالم می شدم

چون کبوتر شادمان

می گشودم بال و پر

در میان آسمان 

کودکی! با تو دلم

می شد از غم ها رها

پس دوباره پر بزن

تا کنار من بیا 

کودکی ! عکس تو را

می گذارم توی قاب

کودکی ! شاید تو را

من ببینم توی خواب 

کودکی ! روی لبم

غنچه های خنده است

شادی دوران تو

توی قلبم زنده است

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان شهرغريب
25 شهریور 91 7:50
واقعا"ياددوران كودكي بخير خوشحال ميشم بهمون سربزني
كتي(مامان آقا مهديار)
26 شهریور 91 15:36
http://mahdiyarr.niniweblog.com/ ادرس جديد وبلاگ مهديارمه لطفا لينك توي وبلاگتون رو به اين ادرس تغيير بدين ممنونم
http://khaterateasaljoon.blogfa.com/
30 شهریور 91 10:07
خدا نگهش داره براتون براش آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری دارم
مامان سانای
10 مهر 91 8:32
یادش بخیر برگشتم به دهه 60 .بهترین دوران زندگیم .
شیرین مامی آیلین
6 آذر 91 18:07
سلام کجایی؟؟