پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 27 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

تلاش برای از پوشک گرفتن پریا !

1390/8/12 18:08
1,590 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز  چهار شنبه 11/8/1390

برای اولین بار به صورت کاملاً جدی سعی کردم پوشک رو ازت بگیرم خیلی محکم و با اراده و با هم کاری مهد تصمیم گرفتیم بدون پوشک بری و اونجا مسئول تون هر پونزده تا بیست دقیقه یه بار ببردت دست شویی ،

ساعت یازده و نیم که اومدم دنبالت هنوز کاری نکرده بودی و _ به قول خودت _ خاله مریم با اظهار این که دخترت خیلی لجبازه و گفته که برای دست شویی بهش گفتی میرم خونه انجام می دم تو رو سپرد به من و ازم قول گرفت که پوشکت نکنم ، منم وقتی رسیدیم خونه ازت پرسیدم دست شویی داری ؟ شما هم جواب دادی : نه !

ولی هنوز لباسمو در نیاورده بودم که دیدم شلوارت خیسه !!!!!!!!!!!!

و باقی ماجرا این که تا شب تو هی جیش کردی و این ور و اونور خونه رو نجس کردی و من به خاطر این که ضعف نشون ندم پوشکت نکردم تا شب که خوابت برد و تو خواب پوشکت کردم .

حالا نمی دونم که پروژه شکست خورده یا راه نجاتی هست ؟

به هر حال تصمیم گرفتم این دو روز ( روز پنج شنبه و جمعه ) همون برنامه ی خودمون که بعد از ظهرا میومدیم تو حیاط و یه دو ساعتی پوشکت رو در میاوردم رو انجام بدم تا روز شنبه که دوباره بسپرمت به دست خاله مریم ، چون هر چی باشه اون تجربه ی عملیش بیشتر از منه ،

تازه قول یه شیرینی دست و حسابی رو هم بهش  دادم تا ببینم چی می کنه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آرمان
12 آبان 90 20:09
سلام خوبان. امیدوارم هر چه زودتر در این بخش مهم موفق بشید. عزیزم من چند تا از تجربه هایی که روانشناس مه پسرم بهم یاد داد و خیلی کمک کرد را بهت میگم تا هر وقت اون کاغذی زا که نوشتم را پیدا کنم و بقیه اش را هم بهت بگم. اول اینکه صندلی دستشویی را در جایی بذار که آرامش داشته باشه مثلا حمام یا توالت خودتون و حتما چند بار با هم تجربه دستشویی را با هم داشته باشید.اون دستشویی رفتن شما را هم ببینه البته فقط چند بار نه زیاد. بعد یک جدول از روزهای هفته تهیه کن و روبروش ستونهایی داشته باشه که هر بار دستشوییش را در صنذلیش کرد یک عکس برگزدون براش بچسبون و بهش بگو اگه به 5 تا رسید براش یک جایزه میخری. این جدول روی در دستشویی باشه بهتره که همیشه ببینه. یک اسباب بازی مخصوص دستشویی قرار بده که اونجا که نشسته با اون بازی کنه ولی فقط مال دستشویی باشه. فعلا تا همین تعداد تجربه را داشته باش بازم میام برات مینویسم. موفق باشید
مامان آرمان
12 آبان 90 20:12
هر باری که خودش را خیس میکنه اصلا باهاش برخورد بد نکن که بد جواب میده.من اینقدر نجسی گرفتم که بیچاره شدم و احتیاج به صبر و حوصله زیاد داره.
مامان آوین
12 آبان 90 22:09
خوش به حالتون که به این مرحله رسیدین . من واقعا" از پوشک عوش کردن خسته شدم ولی باید چند ماه دیگه هم صبر کنم
مامان آناهل
15 آبان 90 15:07
من اینکار رو از وقتی آناهل یکساله شد و میتونست کم کم راه بره شروع کردم . هرگز وقتی خودش رو خیس میکرد واکنش منفی نداشتم حتی نمیگفتم ببین چه کثیف یا خیس شدی . بلکه هر بار روی لگنش کارش رو میکرد بینهایت خوشحالی میکردم حتی شوهرم بالا و پایین میپرید و پاهش رو بوس میکرد و... اینطوری آناهل دو ساله جدا شد. البته شیوه تشویقی مون هنوز ادامه داره. به ازای هر بار کار کردن روی لگن به اندازه کاری که کرده لواشک ... . با شیوه های مامان آرمان موافق نیستم عدد پنج برای بچه ها خیلی بزرگه ... یک، کافیه .
مامان ثنا و ثمین
15 آبان 90 16:01
سلام خانومی.منم با نظر مامان ارمان جون موافقم.البته من این برچسبها رو و جدول رو وقتی که ثنا میخاست خودش به تنهائی دستشوئی بره براش تهیه کردم و واقعا جواب داد.امیدوارم موفق باشید
مامان مليكا
18 آبان 90 12:41
عزيزم كار سختيه منم مجبور شدم كل فرشها رو بدم بشورن اما چاره اي نيست بايد محكم وايستاد تا ياد بگيرن ايشالا به زودي موفق ميشي دخمل خوشگلت رو مي بوسم
مامی کیانا
20 آبان 90 15:11
وای میدونم مرحله خیلی سختیه و احتیاج به صبر و حوصله زیاد داره امیدوارم موفق باشی