پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 27 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

درد دل مامانی و معذرت از پریاگلی

1390/8/12 19:01
1,202 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم

می دونم تو این چند وقت نتونستم مثل قبل بیام وبلاگت و خاطرات زیبا و دوست داشتنیت رو بنویسم شیرین کاری ها و شیرین زبونیایی که تو رو از نظر من زیباترین و شگفت انگیزترین مخلوق خدا می کنه همون طور که همه ی مامانای دیگه این نظر رو نسبت به فرزندان خودشون دارن ،

دورغه اگه بگم همه چیز رو براهه ،

من هنوز تو یه شوک بزرگم سعی می کنم اونو بروز ندم ولی درونم غوغاییه ، 

البته می دونم گذر زمان گرد فراموشی رو همه ی خاطرات گذشته می کشه و گرفتاری های روزمره باعث می شه کمتر به اتفاقاتی که اطرافمون می افته فکر کنیم ،

ولی بعضی وقایع نه غبار فراموشی می گیره و نه روزمره گی ها اونا رو تحت تأثیر قرار می ده .

مثل آتش زیر خاکستر .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان اسراواسما
13 آبان 90 13:27
سلام عزیزم !خوبی ؟چی شده چرا اینقدر دلت پر غصه س؟
مامان گیسو
16 آبان 90 14:38
وای من نگرانم


معذرت می خوام که باعث نگرانیتون شدم
فوت ناگهانی پسر عموم خیلی سنگین بود
خیلی بهم فشار آورد
از این که نگرانت کردم منو ببخش
نینجا2
27 مرداد 92 15:45
خیلی ناراحت شدم ببخشید با تاخیر تسلیت میگم