پریاپریا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

عید میلاد شاه خراسان (ع)

1390/7/16 18:38
1,554 بازدید
اشتراک گذاری

عید میلاد هشتمین اختر تابناک امامت مبارک

 

میلاد امام رضا (ع)

 

 

آقای مهربان غزلهای غریب

 

 

تو آسمان منی من پرنده ام آقا

 

برای بال من آغوش خویش را بگشا

 

که کوچ کرده ام از سردسیری تشویش

 

به گرمسیر دل انگیز گنبدت مولا

. . .

 

عید میلاد هشتمین اختر تابناک امامت مبارک

 

میلاد امام رضا (ع)

 

 

آقای مهربان غزلهای غریب

 

 

تو آسمان منی من پرنده ام آقا

 

برای بال من آغوش خویش را بگشا

 

که کوچ کرده ام از سردسیری تشویش

 

به گرمسیر دل انگیز گنبدت مولا

 

گذشته ام من ازانبوه جنگل تردید

 

و حجم خشک نفس گیری بیابانها

 

غریب تر زمسافر غریب تر ز غروب

 

کشانده مهر تو ای خوب تا کجا ما را

 

رسیده ام لب ایوان نگاه من ابری

 

شکوه گنبد خورشیدگونه ات پیدا

 

کنون به وسعت جغرافیای دلتنگی

 

نشسته ام بزنم باز دل به این دریا

 

کویر تجربه تلخ لحظه های منست

 

تو مثل جاری آبی بر این عطش اما   

          

                                                           پروانه نجاتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامان معین
16 مهر 90 16:08
سلام پریای گلم , ما اهل مشهد هستیم , نایب الزیاره شما خواهیم بود , این عید بزرگ رو به شما تبریک می گم
مامان بیتا
16 مهر 90 16:27
عیدتون مبارک
مامان ال آی
16 مهر 90 17:28
راستی ممنون به خاطر راهنماییتون
ریحانه
16 مهر 90 18:41
عیدتون مبارک/ لبتون خندون/ نی نیتون سالم و سرحال.
نانی
16 مهر 90 19:11
عیدتون مبارک
مامان مريم
16 مهر 90 22:22
سلام عزيزم.خوبي.خانومي.پريا جون خوبه.ببين اگه اقدام به گرفتن پوشک کردي بايد تا اخرش پيش بري يعني نبايد يه روز بگيري دوباره فردا تنش کني يا خواستي بري بيرون تنش کني.حالا کتابي بهت پيشنهاد ميدم که بهترين کتابه و درموديد همه چيز توش نوشته تا سن ۱۲ سالگي راهکارهاي خيلي خيلي خوبيم داده حتما بخر.ضرر نميکني چگونه با کودکم رفتار کنم.بخر
مامان فرنيا
17 مهر 90 7:49
سلام ممنون كه به ما سرزديد دختر ناز و شيريني داريد ميلاد امام رضا را به شما و دختر گلتون تبريك ميگم انشالله كه زير سايه ان امام بزرگ سلامت زندگي كنيد
مامان هامان
17 مهر 90 9:12
عید شما هم مبارک
مامان معین
17 مهر 90 10:37
سلام , جاتون حسابی خالی بود , دیشب رفتیم حرم , ولی خیلی شلوغ بود , واسه شما و تمام اعضای نی نی وبلاگ دعا کردیم , در ضمن من لینکتون کردم
پریسا مامان صدرا و صهبا
17 مهر 90 11:10
پریا گلی روزت مبارک. مرسی به ما سر زدید پریا گلی اسم خاله صدرا و صهبا هم پریاست اونهم مثل تو دوست داشتنیه
مامان ریحانا
17 مهر 90 16:45
عیدتون مبارک
نسترن
17 مهر 90 17:35
سلام. واااااای خدا منو بکشه اگه یادت نباشم خاله جون...بخدا سرم خیلی شلوغه ببخش خاله رو... بوووووووووووووووووووووووووس
مامان پارسا جون
17 مهر 90 19:36
سلام عزیزم عیدتون مبارک مرسی که اومدین پیشمون زنده باشه این پریا خانومی خوشگل شعر خیلی زیبایی بود لذت بردم
مامان ثنا و ثمین
18 مهر 90 0:56
سلام.عید شما و دخملی نازتون هم مبارک.مرسی که بهمون سرزدینبا افتخار لینکتون کردم
مامان ثنا و ثمین
18 مهر 90 1:02
سلام.عید شما و دخمل گلتون هم مبارکمرسی که بهمون سر زدین.با افتخار لینکتون کردم
مادر کوثر
18 مهر 90 9:06
سلام عزیزم مرسی از پیام تبریکت اگه نگفته بودی شاید اصلا متوجه نمیشدم
مامان آرنیکا
18 مهر 90 11:18
سلام مامان پریا جون ممنون که به ما سر زدی و ممنون بابت پیام تبریکت خوشحالمون کردی دختر گلت رو ببوس
سارا مامان صبا ناناز
18 مهر 90 12:30
lمرسی عزیزم خیلی لطف کردی کوچولوی نازم رو ببوس
بابای مهرسا
20 مهر 90 15:37
عید شما هم مبارک
بابای مهرسا
20 مهر 90 15:38
مهرسا یک ماهه شد
مامان اسراواسما
21 مهر 90 9:29
سلام خانمی!نمیدونم چرا من هیچوقت نمیتونم رو پست های آخریت کامنت بذارم . در هر حال امیدوارم طرح جداسازی اتاقتون با موفقیت عملی بشهمن و دخترام هم حکایت ها داریما
نازنین نرگس نفس مامان
23 مهر 90 1:14
ما که باز دیر رسیدیم
سارا
25 مهر 90 20:05
سلام عزيزم خوبي؟خيلي ممنونم كه بهم سر زدين و با نظر بسيار مثبتتون منو راهنمايي كردين خوشحالم كه شما رو پيدا كردم.مي شه لينكتون كنم؟
مادر کوثر
26 مهر 90 14:07
سلام عزیزم ممنون که به یاد ما هستین خانمی
مامان نفس طلایی
1 آبان 90 14:54
مامان اسراواسما
3 آبان 90 6:57
سلام !بازم با پست های آخریت آبمون تو یه جوب نرفت خوشحالم طرحت داره موفق میشهولی من باید پریا جونو ببینم وباهاش حرف بزنم
بابای مهرسا
3 آبان 90 11:19
سلام ممنون که من سر زدید تو اون چند تا مطلب بالایی نتونستم نظر بدم باز نمیشد بازم ممنون