پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 21 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

عکس های شیراز

1390/7/12 12:50
1,848 بازدید
اشتراک گذاری

 از 18/6/90 تا 21/6/90

 

شیراز

 

 

خونه ی عمو محراب در روز سالگرد ازدواج

divider animations

سعدیه

divider animations

سعدیه

divider animations

پریا در تعقیب یه گربه کوچولو

divider animations

پریا در تعقیب یه گربه کوچولو

divider animations

گربه کوچولوی ناز

divider animations

مامانی و دایی رضا

divider animations

فقط ژست

divider animations

دندونایی سفید با خمیر دندون . . . . . .

divider animations

ژست پریا در برابر عکاس حرفه ای (بهار )

divider animations

پریا و بابامحسن

divider animations

پریا در حال زیارت حضرت حافظ

divider animations

ژست و حال می کنی ؟!

divider animations

ژست و حال می کنی ؟!

divider animations

ژست و حال می کنی ؟!

divider animations

پریا و جوجو کوچولویی که فال حافظ برمی داشت

divider animations

بابامحسن بچه ها رو برده بود پارک بادی تا خانوما هم کمی به تفریح خودشون برسن!!!!

divider animations

بابامحسن بچه ها رو برده پارک تا خانوما خوش بگذرونن !!!!

divider animations

تقلید ژست

divider animations

تقلید ژست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان علی خوشتیپ
12 مهر 90 12:24
الهییییییییییی چه دختر نازی دارید.خدا حفظش کنه براتون عکساشم خیلی خوشگلن مثل خودش
مامان ماهان عشق ماشین
12 مهر 90 15:25
وااااااااااااااای دلم پر کشید...... خواهر جون شما که داشتین میرفتین شهر ما یه خبری میدادین آخه.حالا ما که دورافتادیم ولی مامان اینا که بودن.
مامان حسین
12 مهر 90 20:02
سلام عزیزم از اینکه به ما سرزدین ممنون. دخمل نازتونو میبوسم.
مامان آناهل
12 مهر 90 23:03
مامانی همه عکساش ناز بود. کاش خبر داده بودین منم آناهل رو میاوردم حافظیه
مامان آناهل
12 مهر 90 23:12
الان آناهل پیشمه . عکسا رو که دید گفتم مامان این پریا است . دیگه نذاشت به وبهای دیگه سر بزنم . همش میگه پریا رو بیااااار.ببین ژست گرفته مامانش عکس بگیره . پریا دلش لواشک میخواد. ( خودش دلش کشیده بود.)
نازنین نرگس نفس مامان
13 مهر 90 1:24
سلام دخملی مو قرمز خوشکل چه عکسای نازی گرفتی
نازنین نرگس نفس مامان
13 مهر 90 15:05
سلام مامان پریا گلی ممنون از اظهار لطفتون ما رو حسابی شرمنده کردیدخانمی ممنون از انتقادتون ولی من خیلی تعجب کردم اخه من اصلا ریز نمینویسم و همیشه چک میکنم که راحت خونده میشه یا نه ولی چشم از فونت درشت تر استفاده میکنم من نظر دوستانم واسم خیلی اهمیت داره قبلا بارش برف و اهنگ و کلی امکانات جانبی توی وب داشتم که دوستان گفتند که وبم خیلی دیر بالا میاد و من هم به خاطر دوستان همشون رو حذف کردم چشم الان هم تجدید نظر میکنم


خواهر گلم تو یه فرشته ای
خوشحالم که ناراحت نشدی
نرگسمو ببوس

زهرا
13 مهر 90 18:39
سلام مامان گل پریا...باور کنید خیلی وقته میخوام باهاتون ارتباط داشته باشم ولی نمیدونم چرا صفحه تون باز نمیشد.خداشکر الان تونستم بهتون بگم من وصبا دوستون داریم
مامان بیتا
14 مهر 90 12:20
پریا گلی جون سلام همیشه به گردش دخمل طلایی
مامان ال آی
14 مهر 90 20:28
پریا خانم ماشااله چقدر بزرگ شده . پریا خانم موهات خیلی خوشرنگه
نانی
15 مهر 90 13:14
ماشااله چه دخمل ناااااااااازی
مامی کیانا
16 مهر 90 16:28
سلام دوست عزیز همیشه به سفر و شادی وای که چقدر دختر نازی داری قربون صدای نازش برم که قرآن میخونه خدا برات حفظش کنه خیلی عکسهای خوشگلی ازش انداختی ماشالا
مامان ماني
17 مهر 90 11:20
سلام...به به چه دختر نانازي....ممنون مامان پريا جون كه بهمون سر زدي....با اجازه ات لينكت مي كنم..تو هم اگه دوست داشتي ما رو با اسم(براي ماهكم ماني )مي توني لينك كني...البته اين وب مون در دست احداثه و كلي باهاش كار داريم....مي تونين عكساي ماني رو تو اون يكي وبش ببيني....
مامان ماني
17 مهر 90 11:21
به اينجا سر بزن......
مامان امیرعلی
18 مهر 90 0:46
ماشالا چه دختر نازی.خدا حفظش کنه


مرسی خاله
خدا امیر علی رو براتون نگه داره
مادر کوثر
18 مهر 90 9:07
وای خدا چه دخمل نازییییییییییییییی
شیرین
18 مهر 90 13:58
ماشالله به این دختر ناز و با کلاس.
maman danial
20 مهر 90 9:02
salam,mer30 azizam lotf kardi.khoshhalam ke be webe danial sar zadin.mamnoon az tabriket.paria khoshgelaro beboos.
مامان آرینا
20 مهر 90 20:06
سلام. به به چه خانوم طلایی. خدا حفظش کنه.


قربون لطف تون مامان آرینا
مامان سانای
25 آبان 90 11:33
عکساش مثل کارت پستال میمونه یکی از یکی قشنگتر