پریاپریا، تا این لحظه: 15 سال و 27 روز سن داره

... پریاگلی ♫♫♫♫

هوراااااااااا آیلین دنیا اومدددددددددددددددددددددددددد

1390/6/29 11:20
1,264 بازدید
اشتراک گذاری

خواهر خوبم ، شیرین جان

تولد نازنین ترین و اهورایی ترین

ارمغان زندگیتان را تبریک میگویم…

بهترین آرزوها رو برای شما و

نوزادتان دارم . . .

 

انشاءالله قدمش مبارکه

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

آدرس وبلاگ آیلین کوچولو:

                      هدیه ای از طرف خدا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ماهان عشق ماشین
29 شهریور 90 18:20
سلام.خدا رو شکر که یه نی نی کوچولو متولد شده.ورودش رو تبریک میگم.امیدوارم قدمش خیر باشه. تو رو خدا این دنیا رو ببین.موضوع این دوتا پست رو با هم مقایسه کنیم. ایشالله همیشه شادیتو ببینم خواهر گلم.
مامان ال آی
29 شهریور 90 20:10
قدمش مبارک
مامان آرین
30 شهریور 90 11:57
یه سوال دارم، اگه ممکنه به وبلاگ آرین برید و نظر بدین
مامان محیا
30 شهریور 90 12:03
قدمش مبارک باشه...خاله خواهرتون چه کم سن و ساله طفلک. چرا به این زودی بچه دار شدن؟؟؟ایشاله سلامت باشن..
بابای مهرسا
3 مهر 90 17:23
مهرسا اومد خونه
ثمين
4 مهر 90 11:48
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مامانی طاها
4 مهر 90 16:34
قدم نو رسیده مبارک الهی همیشه تو خونتون شادی باشه و رنگ غم نبینید
ثمين
5 مهر 90 21:12
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
شیرین
18 مهر 90 13:57
سلام...مرسی خاله جووووووون بابت این همه مهربوووووونی. پریا جونم از طرف منو مامان شیرین ببوس.